Driver Audigy 2 Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

GuusdeR90

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Ik heb het hele internet afgezocht voor een driver voor mijn Creative Audigy 2 ZS geluidskaart. Ik kan nergens een werkende driver vinden. Mijn pc runt op Windows 7. Elke hulp wordt enorm op prijs gesteld !

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de belachelijk snelle reacties !

Ik heb deze volgens mij net ook geprobeerd, ik ga het nog een keer proberen. Ik laat het jullie weten. Nogmaals bedankt.

De eerste 3 links werken niet.. de installer zegt dat er geen kaart gevonden is.

Het is een audigy 2 ZS inderdaad

Oke, dat automatische geval werkt niet. Ik ga even kijken of hij wel goed in mn moederbord zit. Ik run een Windows 7 64-bit btw.. vergeten dat in mijn openingspost te zeggen. Sorry en bedankt voor de reacties, stel het erg op prijs!

Laatst bewerkt door een moderator:
De download werkt hier prima...

je geeft een akkoord??

Vereisten:

•Microsoft Windows 7 64-bit, Windows 7 32-bit, Windows Vista 64-bit met Service Pack 1 (SP1), Windows Vista 32-bit met SP1, Windows XP Professional x64 Edition, Windows XP Service Pack 2 (SP2), Windows XP Media Center Edition (MCE) 2005 of Windows XP MCE 2004

Laatst bewerkt:
ik ben ook aan het downloaden ,heb ook nog zo'n kaart liggen,
dus download werkt normaal hoor :o

Heel vreemd, hij lijkt de geluidskaart niet te kunnen vinden. De kaart zit er wel goed in. Enig idee? Die setups starten bij mij wel.. maar hij meldt dat er geen geluidskaart van creative gevonden kan worden.

ik heb op dit moment ook geen creative kaart in deze pc ,maar download is gewoon binnen:o

Verwijder weer eens alles van creative.pc uitzetten.Plaats kaart in ander pci slot..pc aan....als goed is krijg je melding nieuwe hardware gevonden.

EDIT: Er staat opde site nog een toevoeging

•Hierboven vermeld Sound Blaster Audigy-audioapparaten
Opmerkingen:

Om dit stuurprogramma te installeren
1.Download het bestand SBAX_PCDRV_LB_2_18_0017.exe naar uw lokale vaste schijf.
2.Dubbelklik op het bestand
3.Volg de instructies op het scherm

Laatst bewerkt:
ahhh.. nu vindt ie hem wel. Geen idee waar het aan lag. Ik laat dit topic nog even open totdat alles opgelost is, daarna markeer ik het topic als opgelost. Hartstikke bedankt voor jullie snelle hulp ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan