driver backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

gizmokke

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2011
hallo weet er iemand een goede driverbackup pogramma?het is vervelend als je na het formatteren altyd een een cd voor die driver nodig hebt dan die cd....heb eens met drivermax gewerkt maar snap er niks van !

hallo thx voor de link maar werkt het onder windows 7?zie het er nergens by staan.

heb het geprobeerd en het werkt.maar wat ik nu wil vragen als ik de drivers ergens heb opgeslaan hoe moet ik het trg instal?ik zie verschillende bestanden in die mappen staan.

in apparaat beheer in die mappen laten zoeken.
maar nog eens de vraag waarom zou je dat via cd doen.

ok thx.drivers voor de beeldkaart,geluid,draadloos internet staan by my op verschillende cd's.drm dat ik het vraag om de drivers te backuppen.:D

Wat is er mis met Drivermax? Het opent een menu met o.a. met Driver backup and restore. Gemakkelijker kan het niet.

je kan alle drivers van internet af halen en op 1 usb stik zetten gaat veel sneller.

met drivermax kan je kiezen tssn export al selected drivers to a folder ofwel export al selected drivers to a compressed zip folder.welk van die 2 moet ik gebruiken? moet ik daarna apperaatbeheer gewoon in die mappen laten zoeken? ik vraag het omdat ik soms mensen over de vloer kryg die hun pc of laptop willen laten formateren.voor ik formateer maak ik een backup van de drivers.dus het gaat hier niet om myn eigen systeem.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan