Driver Beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

zarko

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2003
Ik heb net op mijn pc Windows 98 geinstalleerd en ik wil drivers voor de beeldscherm downloaden maar ik kan niet vinden wat voor kaart ik heb. Mijn kleuren zijn nu ingesteld op 16-kleuren maar dit moeten er meer zijn alleen ik weet nrgens een goede driver te downloaden ik heb het via de site van nvidia geprobeerd maar de installatie mislukt steeds.

Mijn beeldcherm wordt ook niet herkend, maar dat is Sony Multiscan 17se

ik heb geprobeerd met AIDA32 hierachter te komen maar ik zie het nergens staan.

Weet iemand een oplossing

ga eens nar www.driverguide.com daar vind je alles die hebbne ook zon progje ontwikkeld waarmee je foutieve drivers kunt opsporen en hij erkent ze dan wel.

als je eventueel moet inloggen

username is DRIVER
wachtwoord is ALL

mvg lukas

Een monitor heeft geen driver nodig.

Je zult eerst moeten weten welke Videokaart je hebt, dan de juiste drivers downloaden waarbij ik het gebruik van driverguide ten sterkste afraad. Daar vind je vaak drivers die "verbouwd" zijn.

Als je een Nvidea kaart hebt is www.nvidea.com de enige juiste plek.

Geplaatst door Tiborv
Een monitor heeft geen driver nodig.

Je zult eerst moeten weten welke Videokaart je hebt, dan de juiste drivers downloaden waarbij ik het gebruik van driverguide ten sterkste afraad. Daar vind je vaak drivers die "verbouwd" zijn.

Als je een Nvidea kaart hebt is www.nvidea.com de enige juiste plek.

Dat moet www.nvidia.com zijn Tibor. :p

klopt als een zwerende vinger.

ja daar heb ik ook drivers van gedownload van nvidia maar die kon ik niet installeren ik kreeg een foutmelding, ik zal er een screenshot van maken

Hier de installatiefout ervan:

Setup kan de PCI-id van een aangetroffen apparaat niet vinden in NVAML.INF. De installatie wordt beeindigd.

Laatst bewerkt:
Ik heb nog wat leesvoer gevonden over die multiscan. Is Wel in 't Engels.

: : I am looking for an update to drivers for Sony Multiscan 17SE. If you find yours, let me know and I will do the same.

I don't know anything about the 17SF monitor, but for the 17SE, the driver that seems to work the best (at least in Windows 98 and 98SE), is the Sony GDM 17SE1. That particular driver is right on the 98 CD, and you can install it by right clicking on the desktop and going to Properties and clicking Settings - Advanced - Monitor - Change. Then click on Next, select Display All Drivers in a Specific Location, and click Next again. From there, Select Show All Hardware, and then scroll down until you get to Sony Corporation. Scroll Down in the right window and select Sony GDM-17SE1. Click Next and follow the instructions, inserting the Windows CD when and if the Add Hardware Wizard asks for it.

Hope this was helpful for you.

Hoop dat hier iets mee bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan