Driver DVD speler werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nootdorp99

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Berichten
100
Ik heb sinds enige tijd dat mijn dvd speler in mijn laptop (HP Pavilion DV7-1199ed) niet meer werkt.

Geprobeerd om via apparaatbeheer de driver opnieuw te installeren maar dan krijg ik de melding dat de nieuwste driver al geinstalleerd is. Daarna het apparaat 'verwijderd' in apparaatbeheer en de laptop opnieuw opgestart. Hierbij wordt wel geprobeerd de dvd-speler te installeren maar krijg uiteindelijk de melding dat er beschadigde of ontbrekende registeronderdelen zijn.

Op internet gezocht maar niks gevonden wat mij zou kunnen helpen.

Wie weet raad?

In apparaatbeheer staan de de volgende apparaten met een geel uitroepteken:

- BP3092U DPA292V SCSI CdROM Device
- Optiarc BD ROM BC-5500S
 
"Sinds enige tijd" is een vrij rekbaar begrip.
Als er een registerprobleempje is, dan is systeemherstel veelal de snelste troubleshooter (zonder naar een oorzaak te hoeven zoeken), maar, voor systeemherstel zal je moeten weten op welke datum het ding nog wél functioneerde. (vandaar mijn opmerking over een 'rekbaar' begrip)
 
"Sinds enige tijd" is een vrij rekbaar begrip.
Als er een registerprobleempje is, dan is systeemherstel veelal de snelste troubleshooter (zonder naar een oorzaak te hoeven zoeken), maar, voor systeemherstel zal je moeten weten op welke datum het ding nog wél functioneerde. (vandaar mijn opmerking over een 'rekbaar' begrip)

Helaas systeemherstel staat uit :-(

Met enige tijd bedoelde ik plusminus 2 weken.

Thnx
 
Google eens op "dvd speler verdwenen" dan kom o.a. je bij een scriptje dat je register aan past.
Maar ook hier en dan blijkt jou vraag al uitgebreid behandelt te zijn op Helpmij. Het is een wat lange post, maar op het eind staat de oplossing, als die truc van upper en lower niet werkt.

P.S. je moet die optiarc hebben, de eerste is een virtuele. (deamontools/nero of weer een andere)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan