driver epson stylus color 300

Status
Niet open voor verdere reacties.

john ross

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 jan 2006
kan er mij iemand zeggen waar ik een goede driver kan vinden voor mijn printer EPSON STYLUS COLOR 300. nergens gene te vinden voor xp

john ross zei:
heb de link bezocht en mijn 300 staat er nie tss
In de onderste tabel staat ie er volgens mij wel tussen, dat zou betekenen dat Windows Xp hem zelf kan herkennen en installeren. Heb je al geprobeerd of XP een driver kan vinden?

@Peter Vazed,
Dat zijn alleen maar drivers voor Windows 3.1, Windows 98, Windows 95.:(

heb de verschillende links bezocht en mn 300 staat er niet tss.Wel voor 98 en 95. maar tis voor XP!

vree bedankt peter ,das dik in orde.na een lange zoektocht...............:thumb: :thumb:

Het is mooi dat het gelukt is, maar het speurneuzen had zich gewoon kunnen beperken tot XP, de driver zit standaard in XP.

attachment.php

Bijlagen

• stylus300.gif
    stylus300.gif
    21,7 KB · Weergaven: 92
kweet nie welke xp jij hebt maae met de mijne werkt het niet

Er staan hier 5 pc's met XP en bij allemaal is de stylus 300 gewoon terug te vinden in de lijst met printers

beste maestro 12 .het betreft de epson stylus COLOR 300 en niet de gewone . in zwart/wit afdrukken is geen probleem maar in kleur wel .ondertussen opgelost door peter vadez,waarvoor dank.

Ja, stylus 300 zit wel in xp doch niet de
EPSON STYLUS COLOR 300.
Er staat wel een EPSON STYLUS COLOR 3000
,maar of dit nu een tikfout is in xp?

Op mijn speurtocht kwam ik wel de 3000 tegen, doch niet
een melding dat dit de 300 zou zijn.

:cool:

peter ,het betreft de 300(driehonderd) het was een beetje goochelen met die driver maar tis gelukt De 3000 besttat ook maar das een laserprinter geloof ik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan