Driver finder kopen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Driver finder heeft 17 verouderde stuurprogramma's gevonden, is het raadzaam om deze software te kopen zodat ik altijd de nieuwste drivers met 1 klik kan downloaden?
Of speccy?

Als alles naar behoren loopt, zijn nieuwe drivers niet perse nodig.
Wil je dan toch nieuwere drivers hebben, kijk dan eens voor bijvoorbeeld Driver Easy PRO .
De gratis versie, downloadt drivers, wel langzaam, en je moet ze handmatig installeren.
Driver finder zal als adware op je systeem staan en dat zou ik proberen te verwijderen.
Daar zou je ccleaner voor kunnen gebruiken.

Let bij het downloaden op dat je het niet via een reclame site downloadt dat kan alleen maar voor meer ongewenste spullen op je pc zorgen.

Dank! Ook hier kom ik bij betaalde software... ik wil de drivers up to date hebben voor windows 10. De installatie lukt nu niet.

Laatst bewerkt:
Mijn idee is nog altijd het beste zelf handmatig de drivers van de fabrikant op te halen.
Ben zelf nooit kapot geweest van dit soort proggy's.
Zoals hier boven genoemd, als je geen problemen hebt met de huidige drivers, zou ik het ook niet doen.

Ik raad je Driver Booster aan, gebruik het erg vaak bij installaties en vind het ideaal. Gratis en installeert alle drivers voor je. Scheelt me telkens een hoop zoek werk.

Dank Terrarabo! Iets niet goed met Intel driver loopt vast op 8 procent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan