Driver flat scan usb 19200

Status
Niet open voor verdere reacties.

frizzel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2006
ik heb een flat scan usb 19200 gekocht maar krijg hem niet aan de gang:shocked: .
ik heb een pIII 1000mhrz met windows XP, en heb daar een driver voor nodig, maar door al die omslachtige wegen van zoeken op het internet kom er niet meer uit.:confused: :(
Is er wel een driver van deze scanner voor XP, en zoja, waar kan ik die vinden en hoe moet ik die instaleren??
ik hoop dat jullie me kunnen helpen vriendelijke groet bijna wanhopige...
Frizzel

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je op de door Maestro geplaatste link klinkt en in die link klik je op "ga door", dan verschijnt een pagina waar o.a. staat vermeld dat je de installatieinstructies kunt downloaden.

Heb je dat gedaan en deze bestudeerd?

re:antwoord

Als je op de door Maestro geplaatste link klinkt en in die link klik je op "ga door", dan verschijnt een pagina waar o.a. staat vermeld dat je de installatieinstructies kunt downloaden.

Heb je dat gedaan en deze bestudeerd?

Ja dat heb ik gedaan gedownload en geinstaleerd maar ik krijg elke keer een foutmelding.
de instalatie instukties zijn voor de gewone driver van trus en niet specifiek voor XP. en dat is wat ik zoek specifieke instalatie instruktie die ik staps gewijs kan volgen.
het lijkt allemaal zo makkelijk maar dat vind ik niet dom he...
heb ook gehoord dat je de driver van win 2000 kan gebruiken maar dat je dan in het register van XP iets moet veranderen in "win 2000", en dan zou de driver van 2000 ook werken in XP. ik weet alleen niet wat ik moet veranderen en in het register kom ik zelf nooit te riskant als je begrijpt wat ik bedoel tenzij ik dus duidelijke staps gewijze instrukties heb hoe en wat ik moet doen.
als ik op het icoon druk van de scanner krijg ik de volgende foutmelding:
"Trust 32 cannot operate"

Laatst bewerkt:
Tja, een van de documenten in die link beschrijft bijzonder uitputtend de installatie in XP. Ik kan daar weinig aan toevoegen.

Tja, een van de documenten in die link beschrijft bijzonder uitputtend de installatie in XP. Ik kan daar weinig aan toevoegen.

Pasja,
je had helemaal gelijk ik deed alleen bij de update iets niet en daardoor lukte het dus niet..
nu heb ik het wel voor elkaar en wil jullie ook vanharte bedanken voor jullie reacties en hulp!!!:thumb: :thumb: :thumb:

groeten frizzel

Pasja,
je had helemaal gelijk ik deed alleen bij de update iets niet en daardoor lukte het dus niet..
nu heb ik het wel voor elkaar en wil jullie ook vanharte bedanken voor jullie reacties en hulp!!!:thumb: :thumb: :thumb:

groeten frizzel

Ik heb dit allemaal nu gelezen maar snap nog steeds niet wat jullie gedaan hebben waardoor de scanner het nu wel doet. Ik heb drivers en alles gedownload maar krijg de foutmelding die frizzel eerder aangaf.

Het is niet de bedoeling om in een oud topic te reageren. Ik sluit dit topic. Uiteraard is het mogelijk een nieuwe vraag te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan