driver geforce 5700 updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutschpassion

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Sinds kort heb ik half life 2 en die start op met steam, nu zegt ie iedere keer dat mijn driver upgedate moet worden en dat kan wel kloppen want ik heb continue stilstaand beeld in dat spel.Ik heb een nividia geforce fx 5700 kaart en heb deze ook upgedate bij nividia maar toen deed geen enkel spel t nog. Dus maar systeemherstel gedaan. Ooit heeft iemand voor mij die kaart er in gezet en die zei al dat er problemen waren met xp, hij had iets van een omleiding gemaakt om dat ding te laten draaien.Kan iemand mij uitleggen hoe ik die driver kan updaten.

Beetje vreemd.
Ik draai alweer twee jaar met die 5700 op XP en dat gaat als een tierelier.
Ik denk eerder dat die omleiding een stoorzender is.
Begrijp ook niet goed wat dat inhoud, een omleiding.
Het is wel zaak dat je eerst de oude drivers de-installeerd!

A.J. zei:
Beetje vreemd.
Ik draai alweer twee jaar met die 5700 op XP en dat gaat als een tierelier.
Ik denk eerder dat die omleiding een stoorzender is.
Begrijp ook niet goed wat dat inhoud, een omleiding.
Het is wel zaak dat je eerst de oude drivers de-installeerd!

ja ik heb nu deze versie gedownload version 81.98 voor windows xp/2000 release datum 7 2 2006 Is dat de goeie??? Ik heb xp. Ik heb m nog niet geopend want ik weet niet hoe ik die ander wegmoet halen.Is dat in t kort uit te leggen??? Alvast heel hartelijk bedankt.

Als jij naar Start---> Configuratiescherm---> software gaat, staan ze daar tussen.

A.J. zei:
Als jij naar Start---> Configuratiescherm---> software gaat, staan ze daar tussen.
ja tis gelukt hoe dom van mij. Dank u wel nog. Het loopt wel vloeiender maar toch niet optimaal nog. Maar kan ook met t spel te maken hebben. Zal de instellingen eens veranderen. groet.

Zou je de vraag dan als opgelost kunnen zetten?
Misschien is het ook handig als je de volgende keer de vraag in een sectie zet die er een beetje mee te maken heeft hahahahahahaha:D :D :D :D :D

Inderdaad, ik zie niet in wat voor Helpmij actie dit is, dus verplaatst. Probeer een volgende keer de juiste sectie te zoeken voor je probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan