driver geluidskaart installeert niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

illyslammer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Hallo:)

Ik heb een kaart van C-media de 5.1 AC97 8738 uit 2002.
Als ik de driver-cd erin doe geeft Windows een scherm (wat ie voorheen ook altijd deed), waarin aan dit product geen "Windowshandtekening" is toegekend.
Met de cd krijg ik 'em niet geinstalleerd, terwijl hij altijd heeft gewerkt. Als ik naar de site van C-media ga, kan ik uitgerekend dit bijbehorende install.progje niet downen. (te oud?):shocked:
Kan het zijn -met betreking tot die Windowshandtekening in combinatie met nieuwe windows-updates- dat; Windows deze geluidskaart nu definitief niet meer accepteert en dat daarom de installatie niet voltooid?(Het "bezig met installeren"-scherm blijft ongewoon lang staan)
Kortom: Moet ik een nieuwe kaart kopen of weet iemand waar het probleem zit?

Grtz. Radeloos:confused:

helpt niet

Deze driver doet hetzelfde..................niets! Hij rond de installatie niet af. Zelfs niet via stuurprogramma's bijwerken in apparaatbeheer. Via deze methode kan ik nog wel m'n muis gebruiken, maar blijft ie ook hangen in een bestand (CMjackdat.) en wordt m'n pc. VET TRAAG (in taakbeheer -die met moeite opstart- geeft ie een cpu-gebruik van 100%)

nog steeds niets

Alle drivers doen hetzefde; niets!
Vraag: Als de hardware niet goed meer is, dan hoort ie de software toch wel gewoon te installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan