driver geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

recas05us

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
wie kan mij helpen aan de driver voor een geluidskaart
sis7012 audio device
thanks recas

Geplaatst door Lekkere Kwal
Die zou ik niet echt aanraden doordat daar meestal de wat oudere versies op staan. Daarbij heb ik al een link gegeven naar de drivers van Sis zelf.

Dan kan hij wat jou betreft toch net zo goed naar driverguide gaan, want de driver die jij opgeeft is van 11-6-2002, terwijl als je de officiële weg bewandeld op de sis site je een driver tegenkomt van 29-01-2003

Het lijkt mij beter dat de vragensteller zelf naar SIS toegaat en daar de nieuwste driver vandaan haalt.

Geplaatst door maestro12

Dan kan hij wat jou betreft toch net zo goed naar driverguide gaan, want de driver die jij opgeeft is van 11-6-2002, terwijl als je de officiële weg bewandeld op de sis site je een driver tegenkomt van 29-01-2003

Het lijkt mij beter dat de vragensteller zelf naar SIS toegaat en daar de nieuwste driver vandaan haalt.
Dat IS de nieuwste slimmerd, die vond ik zelf daar en ik geef ook de link daar naartoe :rolleyes:

Hier, see for yourself:

sisdriver.png

Ik zie daar inderdaad als tweede link staan een driver voor de sis740 van 29-01-2003.

Je mag eigenwijs zijn, maar niet tegen beter weten in hé, misschien eerst een hele pagina doorlezen voordat je gelijk directe download linken gaat geven.

Geplaatst door maestro12
Ik zie daar inderdaad als tweede link staan een driver voor de sis740 van 29-01-2003.

Je mag eigenwijs zijn, maar niet tegen beter weten in hé, misschien eerst een hele pagina doorlezen voordat je gelijk directe download linken gaat geven.
:D ik verwachtte die reactie al, maar helaas heb je niet verder gekeken dan je neus lang was:

sisdriver2.png

Kijk nu eens HEEL goed naar de datum van de Windows XP drivertjes in dat bestand. En wat zie je dan..............

Nu begint het een welles nietes spelletje te worden, maar aangezin jij hier dan verzuimt erbij te vertellen dat de uitgepakte drivers van de door jouw gegeven link toch een paar maanden ouder zijn. Je had al gewaarschuwd kunnen zijn door de verschillende bestandsgrootten.
Ik zal dan maar even de details voor jouw bestand plaatsen anders wordt het een beetje eenzijdig inzicht.

Eigenwijs zijn mag, maar niet tegen beter weten in.

attachment.php

Laatst bewerkt:
ahum

ik heb ff een paar dagen niet op dit bericht gekeken

maaruh
ik heb de goede driver inmiddels gevonden(welke dat was kan ik maar beter niet zeggen na al het bovenstaande)

en ALLEBEI bedankt voor het meedenken

en geen ruzie he!

thanks
rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan