Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou ik niet echt aanraden doordat daar meestal de wat oudere versies op staan. Daarbij heb ik al een link gegeven naar de drivers van Sis zelf.Geplaatst door SJJ
http://list.driverguide.com/list/company955/page4/index.html
USER NAME is: driver
PASSWORD is: all
Geplaatst door Lekkere Kwal
Die zou ik niet echt aanraden doordat daar meestal de wat oudere versies op staan. Daarbij heb ik al een link gegeven naar de drivers van Sis zelf.
Dat IS de nieuwste slimmerd, die vond ik zelf daar en ik geef ook de link daar naartoeGeplaatst door maestro12
Dan kan hij wat jou betreft toch net zo goed naar driverguide gaan, want de driver die jij opgeeft is van 11-6-2002, terwijl als je de officiële weg bewandeld op de sis site je een driver tegenkomt van 29-01-2003
Het lijkt mij beter dat de vragensteller zelf naar SIS toegaat en daar de nieuwste driver vandaan haalt.
Geplaatst door maestro12
Ik zie daar inderdaad als tweede link staan een driver voor de sis740 van 29-01-2003.
Je mag eigenwijs zijn, maar niet tegen beter weten in hé, misschien eerst een hele pagina doorlezen voordat je gelijk directe download linken gaat geven.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.