driver geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj technics

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2007
yo,

ik heb op de pc van ne kameraad ne nieuwe XP moeten instaleren maar nu is het probleem dat ik de drivers van de geluidskaart ni meer kan terug vinden. ik zou willen googelen maar ik vind nergens geen merk of type van die kaart.
weet iemand hoe ik aan de naam van die kaart kom AUB

P.S.gewoon system>hardware>divece manager en dan reïnstall driver vind ook niks

dj technics

yo,

ik heb op de pc van ne kameraad ne nieuwe XP moeten instaleren maar nu is het probleem dat ik de drivers van de geluidskaart ni meer kan terug vinden. ik zou willen googelen maar ik vind nergens geen merk of type van die kaart.
weet iemand hoe ik aan de naam van die kaart kom AUB

P.S.gewoon system>hardware>divece manager en dan reïnstall driver vind ook niks

dj technics

het is opgelost.
ik kreeg plots een melding nieuwe hardware gevonden en toen vond hij de drivers zelf nu zit ik alleen nog met een "MG bus controller" die geen drivers heeft.
weet nog ni eens voor wa da da dient maaar om latere problemen te vermijden zou ik die wel willen instaleren. ik zal eens op met die metode proberen maar is er iemand die weet voor wa da da dient.

De chipset drivers zijn zeg maar de "basis-drivers" voor je moederbord, die nodig zijn om alle andere drivers en hardware de mogelijkheid te geven goed te werken. Zonder chipset drivers blijf je 100% problemen houden!

Ze zijn te vinden op de site van de producent van de pc of het moederbord

De chipset drivers zijn zeg maar de "basis-drivers" voor je moederbord, die nodig zijn om alle andere drivers en hardware de mogelijkheid te geven goed te werken. Zonder chipset drivers blijf je 100% problemen houden!

Ze zijn te vinden op de site van de producent van de pc of het moederbord

alles is geïnstaleerd behalve die kaart en ik heb nergens problemen mee alles functioneert normaal is da dan echt nodig

Ze zijn echt nodig, maar uiteraard moet je zelf doen wat je wilt!

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Dell, Medion, Acer, Packard Bell, HP, Compaq enz. geef dan merk en type van de pc.

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van je moederbord

Heb je een merk-pc, zoals b.v. Dell, Medion, Acer, Packard Bell, HP, Compaq enz. geef dan merk en type van de pc.

Heb je een zgn. samengestelde pc, geef dan merk en type van je moederbord

het is mijn pc ni
er staat geen merk op dus ik denk da hij is samengesteld
op een ander forum hebben heb ik een link gevinden naar everst en die zegt dat die kaart nVIDIA MCP2-S noemt mischien kunt ge daar iets mee

kan ik da in windows ergens terug vinden
heb ooit geweten hoe :o maar het ontsnapt mij voor de moment

Motherboard ID 01/06/2005-nForce-6A61CG0JC-00
Motherboard Name Gigabyte GA-K8NS Pro

kan da???

Laatst bewerkt:
Ik denk een bordje van Gigabyte, maar ja. Het staat op het bordje zelf, iets van

GA-xxxxx

Dat kan kloppen, inderdaad Gigabyte bordje. Ik ga even op zoek

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan