Driver geupdate, maar internet is nu sloom.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cheryl

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2007
Hallo,

Ik heb mijn driver geupdate, maar nu ik dat heb gedaan is mijn internet een soort van sloom. Als ik scroll hapert het nu een beetje. Bij elke pagina. Ik heb een Radeon 9200 als videokaart. :) Wat kan ik hier aan doen?

Hoi,

Weet je zeker dat de update gelukt is het lijkt of dat er iets niet goed gegaan is heb je misschien bij apparaat beheer gele uitroeptekens?
Het zou ook nog aan je refresh rate kunnen leggen waar staat die op
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Weet je zeker dat de update gelukt is het lijkt of dat er iets niet goed gegaan is heb je misschien bij apparaat beheer gele uitroeptekens?
Het zou ook nog aan je refresh rate kunnen leggen waar staat die op
Modag

Ja, dat idee heb ik nu ook gekregen. Waar kan ik apparaatbeheer vinden? En waar de refresh rate? :o

Hio,

apparaat beheer kan je vinden configuratiescherm-systeem -apparaatbeheer
en de refresh rate rechtermuisknop op buroblad en dan neem ik aan dat daar catalyst controlcenter bijstaat die aanklikken en dan onderin zal de refresh staan.

Modag

Hio,

apparaat beheer kan je vinden configuratiescherm-systeem -apparaatbeheer
en de refresh rate rechtermuisknop op buroblad en dan neem ik aan dat daar catalyst controlcenter bijstaat die aanklikken en dan onderin zal de refresh staan.

Modag

Ik heb inmiddels systeemherstel uitgevoerd, omdat ik er niet meer tegen kon. Nu is alles weer bij het oude. Ik weet het niet zeker, maar misschien dat het niet helemaal werkte, doordat ik de oude update nog niet had verwijderd. Kan dat er mee te maken hebben?

Als je een nieuwe videokaart driver gaat installeren dien je wel eerst de oude te verwijderen, opnieuw opstarten en dan de nieuwe installeren

Hoi,

Zou ermee te maken kunnen hebben maar ik betrap me de zelf op dat ik het ook wel eens niet doe en dan werkt ook nog maar dat kan toeval zijn het is in ieder geval wel beter om de oude drivers eerst te verwijderen.

Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zou ermee te maken kunnen hebben maar ik betrap me de zelf op dat ik het ook we leens niet doe en dan werkt ook nog maar dat kan toeval zijn het is in ieder geval wel beter om de oude drivers eerst te verwijderen.

Modag

Ik ga dat maar eens proberen dan. Bedankt in ieder geval!

Hoi,

Niks te danken en succes.
Alleen even een vraagje waarom wou je de driver updaten had je problemen, anders is het geen probleem dat je met de oude driver door draait hoor.

Modag

Hoi,

Niks te danken en succes.
Alleen even een vraagje waarom wou je de driver updaten had je problemen, anders is het geen probleem dat je met de oude driver door draait hoor.

Modag

Ik wilde graag het spel Caesar IV spelen. Alleen mijn gras had een andere kleur dan het zou moeten hebben. Mijn videokaart kan waarschijnlijk het spel niet aan. Vandaar dus. :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan