Driver gezocht voor een photosmart 3750 van HP windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus71

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Hallo,

Kan mij iemand helpen een een driver voor mijn HP photosmart 3750 printer ?
Heb op de site van HP gezocht maar niks te vinden ook met de scan mijn pc vind hij helemaal niks.

Vind dat HP toch al heel erg slecht is met het leveren van drivers.

Wie kan mij aan een goede driver helpen ?

Al vast heel erg bedankt :thumb:

De 3750 van HP is de Deskjet aanduiding. Kijk dus even goed naar je typenummer.
Bij HP heb ik nog nooit problemen gehad met het verkrijgen van drivers trouwens.

Tsja, denk er ook aan dat het apparaat al ECHT oud is, he... Ik zie nu al dat het ding al minstens zeven jaar geleden werd gemaakt.
Als HP er nog wat geld aan wil verdienen moeten ze zo'n apparaat niet tot in lengte van jaren ondersteunen (=kosten aan maken).

Overigens ga ik ervan uit dat je ook met XP drivers in de juiste smaak (32-bit xp driver voor W7 32-bit en 64-bit xp driver voor W7 64-bit) ermee moet komen.
Dus als je nog een cd ervan hebt dan zou je kunnen kijken of je de drivers in de juiste smaak kunt vinden op de cd om te installeren (ik bedoel hier de losse drivers, dus niet installatie van een setup.exe of install.exe).

En inderdaad ziet het er dik naar uit dat jouw apparaat niet door HP wordt ondersteund in Windows 7. Dus als Windows niet zelf drivers ervoor heeft, dan heb je (m.i.) pech. Evt. kijk je met deze utility of er tóch wat mogelijk is, maar ik denk/vrees het ergste.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan