Driver gezocht voor Packard Bell wipen 802.11g

• Onderwerp starter Onderwerp starter Omed
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Omed

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Hallo mensen,
Ik heb mijn pc opnieuw laten installeren (VISTA) en ik ben nu opzoek naar driver voor mijn Wifi draadloze netwerk adapter zodat ik het handmatig via configuratie scherm kan installeren.
Toen ik mijn pc had gekocht zat er XP op en na dat ik het al eenmaal eerder Vista er op had gezet deed het draadloze usb stick het niet, maar ik had ergens een driver voor gevonden.
Maar dit maal is het me niet gelukt het apartaat wordt niet herkend en ik heb het driver bestandje niet meer.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

specificatie:

Desktop s/n: 049721020081
Desktop Name: iXtream Gold
Manufacturer: Packard Bell
Device Type: Network Adapter
Model: wipen 802.11g
Interface: USB
FCCID: N89-UW620Z
S/N: C1840391701011

Alvast bedankt,
OMED

Als de tool van Bertus niet werkt kan je ook op de site van de maker van je netwerkkaart kijken ! Welke is het?

Zit er geen cdtje bij met drivers? Ik kan namelijk via www.packardbell.com ook niet echt drivers vinden en via google ook niet:|
Klopt Pachard Bell heeft weer hun website verandert en er zitten alleen drivers voor Nieuwe Pc's.. Maar er zat jammer genoeg geen CD bij met alle drivers :(..
probeer het eens met dit tooltje http://www.devicedoctor.com/
of anders met een gelijkwaardig driver zoek tooltje:confused:
Thanks voor je tip maar helaas niks gevonden met Device Doctor
Als de tool van Bertus niet werkt kan je ook op de site van de maker van je netwerkkaart kijken ! Welke is het?
Het is van Packard Bell, specificatie heb ik boven vermeld

We hebben meer info nodig vriend: Via deze site: http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download moet je eerst klikken op desktop (wat je zelf ook wel even had mogen vermelden;) en vervolgens klik je op Ixtreme. Jij zegt dat er gold achter staat maar in het daarop volgende lijstje staan wel ixtreme types, maar er zijn er zoveel... Dus even op de bovenkant/onderkant/zijkant kijken welk type het is, en kijk dan ook ff zelf of hij bij die ixtreme selectie staat!
suc6 :thumb:

We hebben meer info nodig vriend: Via deze site: http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download moet je eerst klikken op desktop (wat je zelf ook wel even had mogen vermelden;) en vervolgens klik je op Ixtreme. Jij zegt dat er gold achter staat maar in het daarop volgende lijstje staan wel ixtreme types, maar er zijn er zoveel... Dus even op de bovenkant/onderkant/zijkant kijken welk type het is, en kijk dan ook ff zelf of hij bij die ixtreme selectie staat!
suc6 :thumb:

Ik heb al op packard bell website gekeken maar ze hebben het vernieuwd hij staat er niet meer tussen.

Dit is wat er achter op mijn computer staat:

Model/Type: UTOW - SUN
Model name: IXTREME GOLD H5245
MS WHQL N0: SU2 1039399

Opgelost!! het is raar maar je kunt oude versie iXtream drivers alleen via Engelse versie van packard bell website downloaden =)
toch bedankt allemaal

Hallo,

Kun je mij even de link doorsturen, ik krijg namelijk aleen maar de nieuwe modellen en kan niks vinden over de packard bell ixtreme gold h5245
Krijg namelijk het toetsenbord en de bediening voorop de toren niet meer aan de praat.
Kan dus de dvd-speler alleen vanuit verkenner openen

Bvd. Rudy

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan