Driver herinstalleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

UnderAttack

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2004
Ik heb sinds kort windows xp gerepareert via de cd-rom, alles ging perfect maar toen ik muziek wou spelen kreeg ik de foutmelding 'Bad DirectSound driver, please install proper sounddrivers or select another device in configuration. Error code: 88780078'

Ik heb een Creative soundblaster 5.1 digital geluidskaart met de nodige software, heb al vanalles geprobeert maar niets lukt er, moet ik iets doen in de bios ofzo

Wie kan mij helpen

Je hebt dus al die drivers vanaf die cd-rom geinstalleerd?

Voor dat ik xp prof repareerde had ik die geluidskaart met driver er op staan en dat werkte uitstekend, pas nadat ik xp had gerepareerd, en een liedje wou laten spelen gaf hij deze foutmelding

Wat bedoel je precies met 'repareren'? Overheen installeren? Maar heb je dus ook de drivers geinstallerd nadat je Windows had 'gerepareerd'? Zo nee, doe dat dan.

Toen ik de die futmelding kreeg ben ik direct begonnen met de driver herinstalleren maar wnn ik bij apparaatbeheer kijk staat er een geel vraag tekentje

Bij de videokaart neem ik aan? Wat staat er in apparaatbeheer bij apparaatstatus?

Pasgeleden WinXP geïnstalleerd, maar moest wel m'n SoundBlaster drivers updaten.
De site van Soundblaster had m'n drivers niet.(?!)

Ik denk dat je de drivers moet updaten.
De beste plek hiervoor is driverguide.com

:)

De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
En dit staat bij multimedia audiocontroller

Ipv geluiden te horen uit mijn speakers krijg ik het vervelende geluidje uit mijn klein speakertje in mijn kast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan