Driver installatie error Asus S56CB Ultrabook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verwijden uit je download-map, daarna opnieuw downloaden zou ik zo zeggen. Desnoods via een andere browser.
Zie dat Terrarabo in de andere discussiedraad zegt dat hij geen problemen heeft met dezelfde driversoftware, dus beginnen met opnieuw downloaden en opnieuw proberen.
PS: Als het een .zip bestand is natuurlijk eerst het .zip bestand uitpakken, dus niet de installatie starten van binnen het .zip bestand!

Overigens staan daar nog meer drivers genoemd die je zou kunnen installeren. Kijk ook of die hetzelfde probleem laten zien.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Heb je de juiste drivers gedownload voor je besturingssysteem ( dus ook letten op 32/64 bits) en de drivers voor de juiste laptop/desktop?

Verwijden uit je download-map, daarna opnieuw downloaden zou ik zo zeggen. Desnoods via een andere browser.
Zie dat Terrarabo in de andere discussiedraad zegt dat hij geen problemen heeft met dezelfde driversoftware, dus beginnen met opnieuw downloaden en opnieuw proberen.
PS: Als het een .zip bestand is natuurlijk eerst het .zip bestand uitpakken, dus niet de installatie starten van binnen het .zip bestand!

Overigens staan daar nog meer drivers genoemd die je zou kunnen installeren. Kijk ook of die hetzelfde probleem laten zien.

Tijs.

Meerdere malen opnieuw gedownload maar nog zonder succes.
Ik las ook op http://vip.asus.com/forum/view.aspx...I&id=20130202064630070&page=1&SLanguage=en-us dat iets enabled/disabled moet worden, weet jij misschien waar die optie ergens zit in de bios?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan