Driver installeren zonder installer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
Berichten
231
heb net een asus pc gereinstalled, drivers gevonden alleen nou zit er geen installer bij en ik heb dus geen flauw idee hoe ik dat nou moet gaan installeren :p

iemand die me dat even kan uitleggen ? op het plaatje staan alle files die ik heb
 

Bijlagen

  • test.bmp
    91 KB · Weergaven: 23
Ga naar je Apparaat beheer, zoek het apparaat waarvoor deze drivers zijn. Update Driver, en loop de wizard door waarin je op een gegeven moment kan aangeven dat je de drivers zelf hebt en dat er ook op een bepaalde lokatie gezocht moet worden (verwijs dan naar de map waarin je de drivers hebt geplaatst
 
Titel aangepast "Beste" zegt niets over je vraag/probleem. Graag de volgende keer zelf een betere titel verzinnen.
 
Titel aangepast "Beste" zegt niets over je vraag/probleem. Graag de volgende keer zelf een betere titel verzinnen.

jo bedankt,

ik zag het pas toen ik hem gepost had, beste was mijn aanhef alleen kon het niet meer veranderen dusja
 
Ja hoor, je kon de titel nog aanpassen. Dacht dat dit voor 24 uur na plaatsen mogelijk is.

Bij je eerste bericht op "Aanpassen" klikken en dan voor geavanceerd kiezen. Hier kun je de titel nog aanpassen.:)
 
oohja ik zie het, dan moet je geavanceerd aanpassen doen. maarja boeiend tis gelukt dus op naar de volgende topic;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan