Driver installeren zondere executable .exe extensie Dymo LabelWriter 4XL

Status
Niet open voor verdere reacties.

nk030

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2016
Hoi forumleden,

Ik heb de volgende vraag we hebben net een nieuwe labelwriter voor labels binnengekregen het gaat om de Dymo labelwriter 4XL het probleem wat ik nu heb is dat ik een driver nodig heb om dit apparaat te kunnen gebruiken, deze staan wel gewoon keurig op de dymo site maar het probleem is dat ik geen .exe extensie bestanden kan uitvoeren dat wordt allemaal geblokkeerd, is er een mogelijkheid om dit apparaat te installeren door middel zonder een .exe bestand te gebruiken. Ik hoor graag van jullie.

Groetjes,

Ik zie hem toch gewoon staan inclusief alle software, even gedownload en is een gewoon uitvoerbaar bestand !

Screen Shot 01-21-16 at 10.56 AM.jpg

Welkom op Helpmij.nl :thumb:

Laat me raden, op bedrijfs pc installeren?
Loop langs systeembeheer en vraag of zij de blokkade tijdelijk opheffen om de setup te kunnen starten.

Ah sorry.....totaal niet goed gelezen !
Ik ga met het verhaal van Jack mee.

:confused: Vraag ik me af of zal dat niet ook gewoon .exe bestand ( programma installatie dus ! ) downloaden op een CD schijf of USB-stick dumpen
en via Hdwwiz manier ook kunnen installeren ??

P.S. > Jeweetwel start/uitvoeren/hdwwiz intypen ... en scherm volgen ... ! of is totaal een mogelijkheid om wat te kunnen installeren geblokkeerd ??

Zelf installeren !.jpg <<== Bij alle windows die manier werkt volgens mij, :( maar hier windows is niet genoemd, en wie weet misschien over W10 nu draait dan ? in dit geval weet ik niet of die tip zal kunnen werken ...

Laatst bewerkt:
a. Als ik op deze webpagina kijk zit je niet per definitie vast aan een .exe , want er staan ook .MSI (=Microsoft Installer) versies voor Windows. Als die (.MSI) software ondertekend is dan zou je mogelijk die mogen installeren via dubbelklikken (afhankelijk van wat de systeembeheerder heeft ingesteld).
64-bit
32-bit
b. De DYMO Label Software version 8.5.1 kan ook via (bijv.) 7-zip worden uitgepakt.
In/onder de submap Driver staan dan de drivers. Natuurlijk moet je dan wel het recht hebben om lokale printers toe te voegen, zoals in control printers -> Printer toevoegen
Uiteraard heb je dan NIET de extra meegeleverde software en plugins voor Excel, Outlook etc. met de extra mogelijkheden, maar ernaar printen vanuit Windows zou (na goed instellen van bijv. het labelformaat etc.) mogelijk moeten zijn.
c. Waarom ga jij met de installatie aan de slag terwijl (blijkbaar) het installeren van software is voorbehouden aan systeembeheerders? Als zij zo nodig jou het recht om te installeren ontzeggen dan ligt het ook op hun bord om te beoordelen of software (en hardware) die jij extra wilt (zoals die Labelwriter (software)) relevant/gewenst/toegestaan is en zo ja, dat dan voor je te installeren.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Even toevoegen ...mocht .msi niet installeren lukken ( omdat beheerder zo ingesteld heeft ? ) die kan je ook evt. via hdwwiz ( eerst ergens opslaan ! ) proberen dan zelf handmatig ...
:( Afhankelijk inderdaad hoe beheerder daar alles ingesteld heeft of is ..

Laatst bewerkt:
Bedankt voor jullie reacties allemaal ik ga optie b proberen van dnties dan ga ik het bestand thuis even uitpakken/extracten en opslaan op een usb en kijken of ik het morgen aan de praat krijg met printer toevoegen.

Het is gelukt om de labelprinter te installeren ;) het plan om thuis op een usb stick te installeren zodat de bestanden waren uitgepakt en die usb stick over te kopieeren op het werk en dan via printer properties driver detecteren had hij hem gevonden en nu werkt hij bedankt voor de hulp:)

Mooi dat het gelukt is. :)
Graag nog wel even je vraag de status opgelost geven.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan