driver isdn pci card

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenjamin

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
Hallo,

Mijn computer kan de isdn kaart niet meer goed installeren. Ik heb een diskette met een driver voor windows 95/98. Op de diskette staat verder versie 1.42. Op de kaart zelf staat PCI 160498. Op het boekje stond ook alleen isdn PCI card. Verder kan ik geen informatie geven. Kan iemand mij vertellen waar ik een driver hier voor kan downloaden. Ik heb ook gekeken bij dit artikel: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=63889&highlight=isdn+pci+card
Hier zou het gaan om een dynalink card. Maar de link werkt niet. Kan iemand mij vertellen waar ik een driver voor xp voor deze isdn kaar kan downloaden. Alvast hartstikke bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Kan ik hier mee ook zien wat voor een merk en soort isdn kaart het is? Omdat ik de isdn kaart dus niet geinstalleerd heb. In apparaat beheer staat alleen netwerkcontroller, maar het installeren hiervan gaat steeds mis. Maar met dit programma kan ik dus wat voor een soort kaart (merk) het is? De computer staat ergens anders daarom moet ik dat even weten. In ieder geval hartstikke bedankt van de tip. Ik had zelf nog nooit gehoord van het programma. Kun je hier mee alle onbekende apparaten vinden?

Grtz. Ikbenjamin

De kaart moet wel in je pc geklikt zijn. Je zult verrast zijn hoeveel aida32 over je pc weet. Hij vertelt wat voor hardware erin zit, en nog veel meer. Het is een klein, maar effectief programma. Voor zover ik weet kun je alle onbekende apparaten vinden met dit programma, of in ieder geval herleiden.

Als je de gegevens hebt, plaatst je die hier. Dan kunnen wij helpen zoeken naar de juiste drivers voor xp.

Laatst bewerkt:
Ik heb het programma op de computer geinstalleerd en volgens het programma is de isdn-kaart de volgende: Cologne Chip Designs Billion BIPAC-PCI isdn adapter. Weten jullie toevallig een driver voor xp voor dit apparaat. Ik ben zelf ook op zoek. In ieder geval nogmaals bedankt.

Grtz. Ikbenjamin

Laatst bewerkt:
Het ging om de BIPAC. Deze stond ook op die download site. Ik ga zo snel mogelijk proberen of deze ook werkt. Bedankt voor je snelle reactie.

Grtz. Ikbenjamin

Ik heb boven jouw antwoord nog een link gezet, voor het geval dat......

Succes, en laat het weten als het gelukt is he.

Ps en lees de commentaren bij driverguide he. Er stond er ook 1 bij voor xp, maar volgens de commentaren werkt hij niet.

Let er ook op dat het pci isdn is en dus niet een externe modem.

Laatst bewerkt:
De computer staat ergens anders. Ik wacht eerst op een usbpoort die ik heb besteld, deze kan ik dan gelijk even inbouwen. Dan ga ik ook gelijk bezig met de isdn-kaart. Ik zal wel even doorgeven of het is gelukt.

Grtz. Ikbenjamin

graag gedaan:) En brand anders de drivers op een cd'tje of zo, voor de volgende keer. Of schijf de link op. Dat scheelt je volgende keer een hoop werk.

Veel plezier ermee:thumb:

Ben benieuwd welke driver je uiteindelijk gebruikt hebt

Dank je Martha.
Ik hoop dat iemand er iets aan heeft, het topic is behoorlijk oud inmiddels. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan