Driver issue ati 7700 series

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychokai

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2005
Berichten
179
Ik kreeg vandaag voor het eerst een blauw op me zelf gebouwde system.

Ik had al een poosje de issue dat af en toe (heb 2 schermen aangesloten) als ik een spel op me hoofdscherm speel en op me 2e scherm gewoon de rest heb draaien dat ik een spike krijg, beiden schermen zwart voor 4 seconden ongeveer en daarna verliep alles weer als normaal dus al een vermoeden dat er softwarematig ergens iets niet goed zat maar vandaag dus bcccode: 116 wat dus een driver issue lijkt te zijn.

Maarja, ik heb een asus 7770 en die draait op amd catalyst en als ik vervolgens kijk op de site was de laatste update 12/3/12:shocked: ook als ik in apparatenbeheer drivers wil updaten zegt ie dat ik al de nieuwste heb.

Wat te doen?
:thumb:
 
Dit is inderdaad een driverissue. Gewoon even de drivers van de AMD site downloaden en installeren. Vergeet niet de oude drivers eerst te verwijderen!

Zie hier de driver voor jouw AMD Radeon HD 7770 kaart: klikkerdeklik!

Even goede kaart en OS selecteren en downloaden:thumb:.
 
Bedankt voor je reactie, dat stappenplan werkt niet, de 7770 staat er niet bij, alleen tot 7500, dus zou ik dan deze moeten nemen?
 
Vul dit in: 'Desktop Graphics' ---> 'Radeon HD Series' ---> 'Radeon HD 7xxx Series PCIe' ---> <Jouw besturingssysteem>
 
Had ik gedaan maar bij stap 3 gaat ie niet verder dan 7500 maar misschien moet ik autodetect doen en dat zal ik proberen als ik thuis ben, nu op me werk maar bedankt voor de link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan