driver Kingston DTI/1GB usb stick gezocht voor Windows XP Prof sp2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik ben op zoek naar de driver van de Kingston DTI/1GB 2.0 usb stick voor Windows XP Prof sp2. Op de website van Kingston kan ik hem niet vinden en via Google wordt ik ook niet veel wijzer.
Nu is mijn USB poort geen 2.0 maar dat maakt toch niet uit?
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Alvast dank.

Hoi !

Onder XP-SP2 zijn voor een normale USB-stick geen drivers nodig, alleen als het een U3-exemplaar betreft.

Greetz,

Harry.

Dat is raar maar in ieder geval niet te krijgen voor XP.
Heb je hem nieuw? Dan zou ik hem terug brengen en één van Sandisk,Sitecom of Dane Elec nemen!

Dat is raar maar in ieder geval niet te krijgen voor XP.
Heb je hem nieuw? Dan zou ik hem terug brengen en één van Sandisk,Sitecom of Dane Elec nemen!

Nee, heb hem via een cursus gekregen om bestanden op te slaan maar dit gaat niet werken zo.

Hoi !

Dan zou ik bij die cursus-leiding informeren wat er al door hen is opgezet !

Mogelijk wordt er daarvoor een driver gevraagd.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan zou ik bij die cursus-leiding informeren wat er al door hen is opgezet !

Mogelijk wordt er daarvoor een driver gevraagd.

Greetz,

Harry.

Nou het gekke is op de cursus doet hij het wel. Er staat voor de rest niets op, alleen twee mapjes maar nog geen inhoud.

usb stick

Hoe weet je dat er 2 bestanden op staan?
Dit is wat ik vond
NEDERLANDS
Windows 2000 en XP
Geen driver’s vereist. Sluit de DataTraveler aan op een
vrije USB-poort en Windows installeert de bestanden die
nodig zijn om het apparaat te gebruiken vanzelf.

Hoe weet je dat er 2 bestanden op staan?
Dit is wat ik vond
NEDERLANDS
Windows 2000 en XP
Geen driver’s vereist. Sluit de DataTraveler aan op een
vrije USB-poort en Windows installeert de bestanden die
nodig zijn om het apparaat te gebruiken vanzelf.

Dat heb ik op die cursus gezien dat er 2 mappen op staan, geen 2 bestanden.
Windows installeert helemaal niet de bestanden die nodig zijn. Hij vraagt wel om de Windows XP prof. SP2 cd rom, die ik niet heb.

usb stick

Dan kun je toch naar de partitie verwijzen waar je xp installatie op staat op of in ieder geval moet je drivers opnieuw kunnen installeren

Dan kun je toch naar de partitie verwijzen waar je xp installatie op staat op of in ieder geval moet je drivers opnieuw kunnen installeren

Moet ik hem dan laten verwijzen naar de windows map op c? Want dat is mijn systeemschijf.

Kingston

Nog 1 ding, heb je iemand anders die ook een comp met XP heeft. Wil je hem daar dan eens proberen. Doet hij het daar wel, ga dan eens naar systeem,schijfbeheer onder comp beheer(terwijl de stick in de usb poort zit)

Probeer dit eens: bij het venster "nieuwe hardware gevonden" gebruik je stuurprogramma zelf kiezen en vul je deze lokatie in: C:\WINDOWS\INF

Als het goed is herkent Xp het apparaat dan als externe massaopslag. Hierna volgt meteen weer "nieuwe hardware gevonden", doe nogmaals hetzelfde, dat installeerd dan de externe schijf.

Het kan zijn dat als je de stick daarna op een andere usb-poort aansluit je weer "nieuwe hardware" krijgt, installeer dan nogmaals op dezelfde manier.

Probeer dit eens: bij het venster "nieuwe hardware gevonden" gebruik je stuurprogramma zelf kiezen en vul je deze lokatie in: C:\WINDOWS\INF

Als het goed is herkent Xp het apparaat dan als externe massaopslag. Hierna volgt meteen weer "nieuwe hardware gevonden", doe nogmaals hetzelfde, dat installeerd dan de externe schijf.

Het kan zijn dat als je de stick daarna op een andere usb-poort aansluit je weer "nieuwe hardware" krijgt, installeer dan nogmaals op dezelfde manier.

Eerst USB Stick in het de USB drive gedaan, toen kreeg ik dat ik of de software wilde installeren via diskette of CD Rom of dat ik het zelf wilde kiezen. Ik heb toen de inf map in Windows geselecteerd maar snel daarna kreeg ik toch weer het Windows XP SP2 CD Rom verhaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan