Driver Logitech voor Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterretsiM

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Goedenavond allemaal,

Ik heb net een nieuwe computer met daarop Windows 7. Nu heb ik een cordless desktop MX700 van Logitech (een oudje, maar nog steeds erg fijn in het gebruik) die ik bij deze computer wil gebruiken. Logitech heeft echter wel drivers voor alle versies van Windows (inclusief Vista) maar niet voor Windows 7. Weet iemand of andere drivers ook werken (ik denk zelf van niet)? Of dat er misschien een andere oplossing is? Ik hoor graag van jullie.

Groet,
Ramon

Je kan die van Vista gebruiken, werkt als het goed is gewoon op Windows 7.

Laatst bewerkt:
Wat crash al zei, alle drivers van Vista zijn, volgens Microsoft, compaitable met Windows 7. Dus de Vista drivers zullen het gewoon moeten doen.

Daar was ik weer. Erg handig van Logitech: zetten ze Vista in het lijstje met besturingssystemen waarvoor er drivers zijn, hebben ze voor Vista niks, alleen voor XP. Dit lijkt me wat erg oud. Heeft iemand andere ideëen?

Groet,
Ramon

Dat is inderdaad lekker.. wat je altijd kunt doen is de XP driver proberen, maar dan wel even een systeemherstelpunt te maken. Zo kun je altijd terug als het mis gaat. Mijn broer gebruikt ook een XP driver voor zijn geluidskaart, dit werkt gewoon.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan