driver mp3

• Onderwerp starter Onderwerp starter tryer
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tryer

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
heb een mp3 speler gekregen bij het aanschaffen van een creditcard. Bij hardware, na aansluiting op de usb poort, geeft hij aan : kan geen stuurprogramma vinden. Er staat wel bij hard ware een geel vraagteken. Er staat geen merk of typenr. op het apparaat. In de gebruiksaanwijzing staat: ü kunt elk willekeurig software pakket gebruiken om te uploaden, downloaden of om bestanden die op de MP# staan te wissen. Verder staat er dat de inhoud zichtbaar moet zijn op de "verwijderbare schijf (removable disk). Bij mij niet zichtbaar. Heb er geen software bij gekregen. Ik gebruik windows 98se. Wat moet ik doen ??

voor windows 98SE heb je echt een driver nodig dus die kan je halen bij de fabrikant van de mp3 speler

er staat geen enkele merknaam op het apparaatje, ook geen typenr.

dan zal je erop een andere manier achter moeten zien te komen,staat er ook niks in de beschrijving van dat ding??

Er staan alleen technische specificaties: LCD 132x 32 dot matrix
SNR: 90 dB
Uitgangs Frequentie: 20Hz_20 KHZ
Bestand Formaat: MP3, WMA
Compressie rate 32 kbps_256kbps
Hoofdtelefoon 2 x 30mw (32 Ohm)
Hij moet via usb opgeladen worden.

Echt geen merknaam. Zoals ik eerder schreef: er staat wel "u kunt elk willekeurig software pakket gebruiken om te uploaden, downloaden of om bestanden die op de MP3 staan te wissen.

Geplaatst door tryer
(...) u kunt elk willekeurig software pakket gebruiken om te uploaden, downloaden of om bestanden die op de MP3 staan te wissen.
Als je het merk niet weet en er zit geen driver bij voor win 98 is de kans groot dat de speler alleen geschikt is voor win XP.

Nee in de handleiding staat :Windows 98 en hoger !

Als je de handleiding hebt, staat er wellicht een merknaam en type nr van het apparaat. en mogelijk ook een internetadres voor evt. downloads van drivers.

nee helaas, ik heb de mp3 speler cadeau gekregen bij de aanschaf van een creditcard. Waarschijlijk heeft ING deze speciaal besteld bij fabriek. Ook in de handleiding staat geen enkel merknaam. Als ik er niet uitkom neem ik contact op met ING. Mijn vraag is : is er geen algemene besturingssoftware die voor de meeste mp3spelers gebruikt kan worden ??

Heb je USB2 op je pc zitten?
Kijk eens bij apparaatbeheer.
Zo nee, dan moet je de driver downloaden bij Microsoft.

teruggaan naar ING en vragen waar ze ze bestellen, hiermee ga je voorlopig al het verste komen denk ik....

Apacer HT202 driver - Apacer USB Drivers - Win98.zip

Bovenstaande driver heeft het probleem opgelost: eindeloos lang gezocht. Kan volgens mij voor alle usb flash sticks gebruikt worden in windows 98

Bedankt voor jullie meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan