Driver niet geaccepteerd...

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Dag mensen,

heb al eerder een vraag aangaande dit probleem gemeld. Zal wat duidelijker zijn.
Heb een Brother MFC-590 All-in-one, met een fax die aangesloten is op breedband en USB aansluiting. Eerder werd er door een van jullie gezegd dat er dan geen fax kan worden aangesloten. UPC gebeld en het kon dus wel.
Heb een conexant HCF V90 56K PCI Speakerphone.
Heb verschillende drivers van het net gehaald, maar XP zegt dat deze (volgens het logo) niet te installeren zijn., maar de driver is wel geschikt voor XP!
Wat kan ik doen?
Thx voor de hulp.

gewoon doorgaan met installeren ? (Of lukt het dan ook feitelijk niet na die waarschuwing van XP?)

jammer, ik dacht even dat je de bekende waaschuwing van Microsoft kreeg, dat het drivertje voor problemen zou kunnen zorgen. In dat geval is gewoon doorgaan de beste oplossing.

HOE heb je geprobeerd de driver te installeren? Is het een executable of ............?

Pasja,

Het is een HCF-bestand, maar in de map staat HXFuSetup, dus voor XP bestand, maar als ik via eigenschappen naar compatibiliteit ga, dan geeft hij alleen de mogelijkheid voor W95, 98, ME en 2000 weer en geen XP. Snap het niet...

een hcf bestand zegt mij zo niets.

Heb je al geprobeerd de driver middels "hardware" te installeren ?

Via (bijv.) apparaten en dan op het apparaat gaan staan en dan een rechtsklik en dan "stuurprogramma bijwerken"?

Kun je eens een linkje plaatsen van een van de locaties waar je een XP driver vandaan hebt gedownload ?

Ik maak het je wel moeilijk he?
Heb ik gedaan danwel automatisch, danwel via een vinkje naar het betrokken en genoemde bestand, geen resultaat

tja, dan weet ik het eigenlijk ook niet. (Misschien dat de helpdesk van Brother nog enige soelaas kan bieden?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan