driver niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

dejobse

Gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
hallo iedreen,

ik zit met een heel erritant probleem.

Mijn pc deet het niet meer zo goed en had vanalles gedaan om hem te maken (ik dacht dat het gelukt was) maar kreeg toen bleu screen nog voor ik op het bureublad was en in safe mode ook dus daar was niets anders tegen te doen dan te herinstalleren.

maar nu zit ik met het probleem dat mijn beeld op niets trekt (vind ik) omdat ik er geen ati op krijg, ik heb daarna ook nog in computerbeheer de installatie ongedaan gemaakt (van mijn scherm of video kaart, daar kan ik niet zo goed aan uit) maar ik zie nog precies hetzelfde.

ik heb een toshiba laptop ( satillite p200 pspb6e en een radeon 2600HD videokaart) maar ik dacht dus even de driver van de site van toshi te halen maar net die driver is niet beschikbaar kijk hier maar. als het via jullie pcs wel zou gaan is mijn vraag al opgelost maar dat zal wel niet dus weet iemand hoe ik ati of/en de driver van mijn videokaart kan krijgen?

ahja, ik heb natuurlijk ook al de ati driver van de site van ati gehaald voor mijn video kaart maar die doet niets, alleen een map in programfiles zetten (er staat wel hetjuiste in en hij staat wel in de lijst met apps maar start niet op)

av thx

oeps forum mod ik denk dat deze beter in videokaarten thuishoord ^^ sorry

av thx

Verplaatst naar de videokaart afdeling.:) Je kan de volgende keer even een misbruikmelding geven en aangeven, dat de topic niet goed staat.

die link kunnen we niks aan zien...
vermeld welk windows versie heb je?

owh sorry ik heb

windows vista business 32 bits

en hoezo kan je nix aan die link zien :S

in die laatste link, waar staat er dan downloaden ofzoo (die afbeelding is gewoon een afbeelding zonder link erachter)

Ik had vermeld dat ik die had gedownload maar geen resultaat gaf ^^

Laatst bewerkt:
Tja die andere was dus ook van Ati..;)
Radeon is nu eenmaal van Ati toch??
Dan moet ik passen als je geen Ati op krijgt..

Laatst bewerkt:
ik weet het maar is er niet een driver en ati?

maar mn scherm werkt wel maar het is vga beeld (ik kan de grootte wel aanpassen) en ik kan ook aero niet aanzetten

ik heb het nog eens gebprobeerd maar weer zonder resultaat

Ik heb dit al eens voor gehad maar ik weet niet meer hoe ik dat toen had opgelost :S

Ik heb het idee dat het een ati vga kaart is die er in de laptop zit, kijk hier maar even en klik op de disk.

ik heb hier voor al gewoon ati gedraait he maar nu heb ik niet de originele versie van vista er op staan omdat dat home was en ik nog een bisiness liggen dus had ik die er maar opgezet maar dat was de vorige keer dat ik had geformateerd ook al

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan