Driver Nvidia 7600 GO

Status
Niet open voor verdere reacties.

wikacota

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
hallo,

Ik heb sinds gisteravond problemen met mijn videokaart.
Nadat ik Call of Duty 4 had afgesloten was het beeld wazig en was alles groot.
Ik denk dat het aan de driver ligt van mijn videokaart maar als ik een update wil doen en de driver wil installeren krijg ik de melding: The NVIDIA Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit
Hierdoor kan ik geen drivers installeren.
Ik draai op Windows vista home Premium en heb een laptop met een Nvidia GeForce 7600 Go. Zou iemand mij kunnen helpen?!

Mvg, Tom

Hoi,

Draai je met vista 32 of 64 bits misschien dat daar het verschil met driver zit.

Modag

Hoi,

dan neem ik aan dat je ook de driver voor 32 bits probeert te instaleren en heb je al gekeken met bv.pcwizard welke type videokaart je hebt.

Modag

Ik heb geen idee welke ik probeer te installeren maar ik dacht de 32bits maar weet niet 100% zeker helaas. PcWizard ken ik niet maar bij everest staat het volgende:

6s6pjtc.jpg

Ik weet niet welke driver ik moet kiezen. Ik dacht dat ik de goede had maar dan krijg ik een foutmelding zoals eerder beschreven.

Mvg, Tom

Hoi,

Heb je al geprobeerd de driver van de hp site geprobeerd en als je de bewuste driver die je wil vernieuwen eerst de-installeerd wat gebeurt er dan.

Modag

Van de HP site heb ik nog niet geprobeerd. Ik ben nu juiste driver aan het downloaden voor mijn laptop. Dit duurt nog 8minuten. Ik moet naar Programma's en Onderdelen gaan en dan de Nvidia Drivers verwijderen toch?

Mvg, Tom

Hoi,

Dat klopt maar probeer eerst die van de hp en dan verwijderen en weer instaleren.

Modag

Dus eerst proberen of het werkt te installeren zonder ze eerst te verwijderen?
Ok zal het proberen. Zal uiteraard laten weten hoe het is gegaan

Mvg, Tom

De driver is geinstalleerd en het beeld is verbeterd alleen denk ik dat het nog niet helemaal goed zit want de pictogrammen op het bureaublad zijn nog steeds erg groot en ik vind de letters nog vrij wazig voor wat ik gewend was. Hoe kan ik erachter komen op welke instellingen mijn beeldscherm moet staan?

Mvg, Tom

wow ongeloofelijk ik zat allemaal te kijken bij 1024 en 1280 maar mijn beelscherm kan 1440 aan:p.. ontzettend bedankt voor je hulp! ik denk dat nu alles weer goed is!
Vraag is opgelost!

bedankt en mvg
Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan