driver nvidia

Status
Niet open voor verdere reacties.

helma

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Via everest heb ik ontdekt, dat ik videokaart heb nVDIA TNT2m64. (zoiets, ik ben nu op mijn werk dus kan ik het even niet nakijken).

Ik heb dus een pc van iemand geformateerd, en windows 98SE geinstalleerd, ging allemaal goed. Maar het enige is dat ik alleen maar 16 kleuren krijg. Ik heb dus opgezocht met everest van de videokaart, deze gedownload, maar deze pakt niet.Ook heb ik directX geinstalleerd, maar ookdit heeft geen nut gehad.

Hoe moet ik eigenlijk nu de driver van de videokaart het beste installeren, want ik heb geen vraag op uitroepteken in apparaatbeheer. Maar ik doe waarschijnlijk toch iets fout, maar wat????????

groetjes

let er wel op dat sommige

nVIDIA tnt m64 32MB-ram ook tot de

tnt2 RIVA behoren

dan werken de huidige drivers voor tnt/geforce niet meer
was iets met unsupported

daarvoor kun je meer infokrijgen op deze FAQ

daar staat tevens ook de laatste driver bij ;)

EDIT en natuurlijk de raad van A.J opvolgen

ga ik proberen morgen bij mijn neefje (daar is die pc van). Maar ik weet niet zo goed hoe ik de oude driver kan verwijderen, want toen ik hem downloade heb ik op exe. gedrukt en pakte vanzelf uit geen idee waarheen.

Als het goed is staan ze in het rijtje van Configuratiescherm.

dan staat ie waarschijnlijk in een map op

C:\\

dan iets met Nvidia of downloads
want hij is dan uitgepakt maar nog niet geinstalleerd
neem ik aan

als ik me niet vergist ... je hebt windows 98
--------------------------------------------------------------
C:\\windows
C:\\program files

daar zal die vast niet tussen staan denk ik :)

Ja ik heb windows 98se.
En ik weet niet volgens mij is hij uitgepakt, want ik klikte op de exe, zag er een blakje heel snel lopen. En toen was hij klaar. Dus ook geen kans gehad om te zien waar het heen ging. Misschien dus wel geinstalleerd

Mmmmmmmmmm, het is wel zo netjes om alle antwoorden die je krijgt te lezen.
Om 13.38 uur heb ik dat namelijk ook al voorgesteld.

ja klopt wel maar ik ga pas morgen naar mijn neefje en zo ben ik goed voorbereid. Dus vandaar dat ik het nog niet gedaan heb

:thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

IK wilde even zeggen dat het helemaal gelukt is, de driversite hierboven pakte steeds niet. Maar onder drioversguide.com een heleboel drivers gedownload en 1 een engelse deed het gelijk.

Bedankt voor jullie antwoorden.

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan