Ik had deze vraag al ergens anders gesteld, daar is ook gereageerd, daar heb ik weer op terug gereageerd, dus ik denk dat diegene op vakantie is oid 
dat is in ieder geval een week geleden ofzo.... dus probeer het hier nog een keer:
Ethernet controller
Lokatie-informatie: pci bus 0, apparaat 8, functie 0
pci-apparaat: marvell 54 mbps wireless pc card
(volgens everest)
en voor de Multimedia-audiocontroller:
Multimedia-audiocontroller
Lokatie-informatie: pci-bus 0, apparaat 17, functie 5
Pci-apparaat: via ac'97 enhanced audio controller
(volgens everest)
volgende gegevens van mijn pc zijn ook volgens everest:
computertype: acpi uniprocessor-pc
Besturingssysteem: xp home
os service pack: sp2
Moederboard:
cpu type: amd athlon xp, 1347 mhz (13,5x100) 1500+
moederbordnaam: pcchips m851
Moerderbord chipset: via vt8378 unichrome km400
ik wil het liefst gewoon met die pc op internet automatisch drivers zoeken, maar ik heb dus nog geen internet, omdat mijn draadloze netwerk kaart niet gezien wordt (volgens een pc winkel omdat niet alle drivers geinstalleerd zijn), dus wil ik eerst alle drivers proberen te installeren.....
als ergens alle drivers in 1 te downloaden zijn, zou het helemaal geweldig zijn, ben al uren aan het zoeken geweest
deze heb ik al geprobeerd onder andere:
http://driverpacks.net/DriverPacks/
ik heb geen cd met drivers bij mn moederbord gekregen, want ik heb die pc gewoon gekregen van goede kennissen die zelf niks van pc's afweten en ze hebben dus zelf ook die cd niet..... dus ik moet alles gewoon zelf zoeken....
Dit moest ik doen van Ellasar (Mega Senior):
- installeer de drivers voor pcchips m851 (http://www.pcchips.com.tw/PCCWebSite...nuID=6&LanID=2 en zoek op (je hebt een socket 462 moederbord))
dit waren de resultaten van de M851AG en de M851G (ik kreeg bij beiden dezelfde resultaten:
S3Setup
Setup kan de installatie niet voltooien. raadpleeg de voortgangslog in uw Windows-directory voor meer info.
dat is dus de installatie van Via/S3G KM400/KN400 Win2k/XP Display-stuurprogramma
deze foutmelding kreeg ik bij de M851G ook al en nu bij M851AG dus weer......
PCtel_825a doet niks als ik er op druk....
bij Via823x_832A winsetup zegt ie na een tijdje installation compleet, en komt er rechtsonder een popup dat een van mn netwerkkabels niet aangesloten is....
bij VIA_825a krijg ik:
Informatie:
De VIA AC97 audio-chipset bevindt zich niet op dit systeem!
de laatste driver: Language M851G v1.3A \ M851AG v1.3A
Version v1.3a
Release Date 2004/01/15
Update Description
Special Note
File Size 305KB
wil na de setup pc reboot doen, dus dat sta ik toe, maar dan is er verder vrij weinig veranderd na de reboot, bij apparaatbeheer staan nog dezelfde vraagtekens.....
Iemand nog ideeen????
alvast bedankt,
mvg,
Morriss

dat is in ieder geval een week geleden ofzo.... dus probeer het hier nog een keer:
Ethernet controller
Lokatie-informatie: pci bus 0, apparaat 8, functie 0
pci-apparaat: marvell 54 mbps wireless pc card
(volgens everest)
en voor de Multimedia-audiocontroller:
Multimedia-audiocontroller
Lokatie-informatie: pci-bus 0, apparaat 17, functie 5
Pci-apparaat: via ac'97 enhanced audio controller
(volgens everest)
volgende gegevens van mijn pc zijn ook volgens everest:
computertype: acpi uniprocessor-pc
Besturingssysteem: xp home
os service pack: sp2
Moederboard:
cpu type: amd athlon xp, 1347 mhz (13,5x100) 1500+
moederbordnaam: pcchips m851
Moerderbord chipset: via vt8378 unichrome km400
ik wil het liefst gewoon met die pc op internet automatisch drivers zoeken, maar ik heb dus nog geen internet, omdat mijn draadloze netwerk kaart niet gezien wordt (volgens een pc winkel omdat niet alle drivers geinstalleerd zijn), dus wil ik eerst alle drivers proberen te installeren.....
als ergens alle drivers in 1 te downloaden zijn, zou het helemaal geweldig zijn, ben al uren aan het zoeken geweest
deze heb ik al geprobeerd onder andere:
http://driverpacks.net/DriverPacks/
ik heb geen cd met drivers bij mn moederbord gekregen, want ik heb die pc gewoon gekregen van goede kennissen die zelf niks van pc's afweten en ze hebben dus zelf ook die cd niet..... dus ik moet alles gewoon zelf zoeken....
Dit moest ik doen van Ellasar (Mega Senior):
- installeer de drivers voor pcchips m851 (http://www.pcchips.com.tw/PCCWebSite...nuID=6&LanID=2 en zoek op (je hebt een socket 462 moederbord))
dit waren de resultaten van de M851AG en de M851G (ik kreeg bij beiden dezelfde resultaten:
S3Setup
Setup kan de installatie niet voltooien. raadpleeg de voortgangslog in uw Windows-directory voor meer info.
dat is dus de installatie van Via/S3G KM400/KN400 Win2k/XP Display-stuurprogramma
deze foutmelding kreeg ik bij de M851G ook al en nu bij M851AG dus weer......
PCtel_825a doet niks als ik er op druk....
bij Via823x_832A winsetup zegt ie na een tijdje installation compleet, en komt er rechtsonder een popup dat een van mn netwerkkabels niet aangesloten is....
bij VIA_825a krijg ik:
Informatie:
De VIA AC97 audio-chipset bevindt zich niet op dit systeem!
de laatste driver: Language M851G v1.3A \ M851AG v1.3A
Version v1.3a
Release Date 2004/01/15
Update Description
Special Note
File Size 305KB
wil na de setup pc reboot doen, dus dat sta ik toe, maar dan is er verder vrij weinig veranderd na de reboot, bij apparaatbeheer staan nog dezelfde vraagtekens.....
Iemand nog ideeen????
alvast bedankt,
mvg,
Morriss