driver programma en andre hulpvragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

alainscherphuis

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2008
Hallo allen,

Ik loop nu al een paar dagen te stoeien met wat driver's het probleem is:
ik heb windows opnieuw geinstalleert en nu mist hij allerlei driver.
opzich vreemd (voor mij) want ik heb dat vaker gedaan (bij een andere pc) en toen had ik er nooit last van.
eerste misende driver was de ethernet controller (dus geen internet).
die heb ik gefixt door mijn netwerk kaart uit een andere pc te halen en in deze te stoppen en de daarbij behorende software te instaleren

er zit een nadeel aan (weet niet zeker maar zal er vast mee temaken hebben) als ik nu naar beneden scroll in een internet pagina heeft ie erg last van lag, gaat erg schokkerig zeg maar.

daarna was het de audio.
ik weet niet hoe maar ik heb die ook aan de praat gekregen.

en ja ik weet het het kon allemaal zo veel makkelijker als ik allerlei cd'tjes had maar er zat niks bij (de man van wie ik em heb gekocht had ze ook niet meer)

Eindelijk de vraag:

Is er niet een soort programma die mijn hard en soft ware scant, vervolgns aangeeft welke drivers ik moet hebben en (het liefst) links geeft naar sites van waar ik ze kan downloaden (het liefst gratis)?

beetje off topic

maar is er iets te doen aan die lag want de zelfde soort lag krijg ik ook als ik een video speler op full screen druk (internet filmpjes maar ook bijv. films op mijn pc)?

nou, alvast heel erg bedankt

Alain

p.s sorry voor spel fouten, heb dyslexie

je mist idd drivers wat is je model nummer kijk op de site van het merk van je computer

Download Belarc advisor (is gratis) en dit tooltje vertelt je álles over je pc.

(Klik hierboven op Belarc advisor)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan