Driver San Francisco PC Crasht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chuim

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Hallo, ik heb Driver San Francisco en ik vind het een heel leuk spel, werkt goed, ziet er mooi uit. Ik zit nu bij een stukje dat je ergens heen moet rijden met een rode chevorlet camaro, en als je op het stukje bent "Ik zie een enorme wolk gas... Groter" crasht ie. Niet 1 keer, de heletijd. Ik heb de kwaliteit eens lager gezet maar het werkte niet. Ik heb een filmpje gemaakt om het duidelijk te maken: http://www.youtube.com/watch?v=zwQ26WaMCL4
(Ga naar 1:50 om meteen naar het probleem te gaan)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ook vervelend is dat je ook niet meer terug kunt om een andere missie te doen. Oftewel je een nieuwe game zou beginnen
Mvg. Chuim

Laatst bewerkt:
wat zijn je system specs ?
heb je het al een keer opnieuw geïnstalleerd ?
als je windows 7 draait probeer het dan is in comptabiliteit modus uit te voeren
( dat doe je door met de rechtermuisknop op je driver icon te klikken kies eigenschappen en ga naar de tab comptabiliteit en kies voor uitvoeren in windows vista mode en als administrator starten wil ook wel is helpen )

voor de rest weet ik niet waar je naar kan kijken misschien is er een nieuwe patch uit ... dat zou je even kunnen googlen

nieuwste video drivers ook al geïnstalleerd ?
en is windows up to date
direct x nieuwste versie gedownload

Laatst bewerkt:
wat zijn je system specs ?
heb je het al een keer opnieuw geïnstalleerd ?
als je windows 7 draait probeer het dan is in comptabiliteit modus uit te voeren
( dat doe je door met de rechtermuisknop op je driver icon te klikken kies eigenschappen en ga naar de tab comptabiliteit en kies voor uitvoeren in windows vista mode en als administrator starten wil ook wel is helpen )

voor de rest weet ik niet waar je naar kan kijken misschien is er een nieuwe patch uit ... dat zou je even kunnen googlen

nieuwste video drivers ook al geïnstalleerd ?
en is windows up to date
direct x nieuwste versie gedownload

Bedankt voor de tips, maar ik heb nu inmiddels al een nieuwe game gestart :s
Dus ik kan niet meer terug, maar als ik er weer ben zal ik kijken of het werkt.

Dat had ik ook
als je de patch 1.02 installeerd doet ie het weer:P

Ik heb hem gepatcht naar 1.02 en hij werkt inderdaad weer. Bedankt voor de hulp :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan