driver SATA Acer Aspire T151

Status
Niet open voor verdere reacties.

chico0708

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Heeft iemand enig idee waar ik de SATA driver van een Acer Aspire T151 kan downloaden?? Ik heb me door een zoektocht op google laten vertellen dat het om een moederbord type F80M-2 gaat. Ik ben hier al een week mee bezig, maar zonder resultaat:confused:.

Als iemand me uit de brand kan helpen duizend maal dank!!!!!!!

De pc heeft verder de volgende specificaties.

CPU : AMD Athlon 64 3200+ (*1)
CPU PSN : AMD Athlon™ 64 Processor 3200+
CPU EXT : MMX (+) 3DNow! (+) SSE SSE2 SSE3 x86-64
CPU Cache : L1 : 64/64 KB - L2 : 512 KB
Core : Venice (0.09) / 0xFF2 / DH-E6
Freq : 2010.3 MHz (201.03 * 10)
----------------------------------
MB Brand : Acer
MB Model : F80M-2
NB : nVidia nForce4 rev A3
SB : nVidia nForce4 MCP rev A3
RAM Size : 512 MB
RAM Freq : 201 MHz
RAM Type : DDR-SDRAM Single Channel
RAM Ratio : CPU/10
RAM Timings : 3-3-3-8
Slot 1 : 512MB (PC3200)
Slot 1 Manufacturer : Nanya Technology

Nee het probleem is dat die cd's niet heb. Ik heb bij Acer om de Recovery cd's gevraagd, maar dat duurt echt eeuwen. Is er geen andere manier??

Ik heb me ook al rotgezocht op de Acer-site, maar ik ben geen SATA-zaken tegengekomen. Ook via Google lukt het maar niet.

Op die Acer staat een Serie NR ........daarmee kan je alles ophalen wat daar betrekking op heeft:confused:

Alles ophalen? Hoe bedoel je? Ik heb inderdaad een serienummer van mijn pc. En nu?? Ben niet zo heel bekend hiermee zoals je merkt.

In de link die ik gaf die open je,en da zoek je even in 1 van die vakken nar U PC,dat opent en daar staan alle drivers ook SATA

Nee bij BCC. Heel raar inderdaad dat mijn type er niet bij staat:( .

Ik ondervindt ook moeite met t vinden van specificaties en andere dingen voor mijn t151, die van mij komt alleen van dixons. Toen ik thuis kwam heb ik alle kabels ingestoken inclusief die voor internet en toen ging ie vanzelf aan de slag. Overigens viel mij op dat de t151 verdacht veel van de t140 weg heeft, het enige verschil is de videokaart. In mijn geval was dat de (standaard) ati x500 of x550 geloof ik die ik zelf dan ook vlug vervangen heb voor de x800

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan