Driver SB Live 501

Status
Niet open voor verdere reacties.

solidgold

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 dec 2003
Goedenmorgen,

Ik heb een vraagje, ik heb van een vriend de SBLive 5.1 geluidskaart gekregen maar er zaten geen drivers bij. Nu gebruik ik Win XP Home en deze installeerde de SB kaart automatisch. Nu heb ik er de DeskTop Theatre 5.1 DTT2200 op aangesloten en nu werkt de frontspeaker niet. De rest werkt wel.
Weet iemand van jullie hoe ik deze frontspeaker aan de praat krijg. Hij is niet stuk want als ik hem ergens anders in plug doet ie het wel. Ik heb alles aangesloten volgens bijgeleverde tekening van EAX (fabrikant van speakerset).
Is er soms ergens een of andere mixer waar ik de speakers kan configureren. In Config. scherm, Geluid en audioapparaten heb ik bij Geavanceerd de speakerinstellingen op Surround 5.1 ingesteld. Alle speakers doen het behalve de frontspeaker dus.

solidgold

Beste SJJ,

Wat moet ik doen als ik dit gedownload heb (24 Mb), staat daar ook een soort mixer bij om te configureren?

Ik heb nog een 56K modem dus het downloaden duurt vrij lang en ik wil toch wel even zeker weten of dit de moeite waard is.

Als het goed is zijn dat de nieuwste drivers voor de soundblaster dus die moeten altijd werken.

Met dit pakket voert u een upgrade uit voor het stuurprogramma van Sound Blaster Live! en worden de productprestaties in Windows 2000 en Windows XP in het algemeen aanmerkelijk verbeterd. U voert met dit pakket tevens een upgrade uit voor de kerntoepassingen, waaronder Audio HQ en Surround Mixer, om de prestaties van Sound Blaster Live! te optimaliseren. Als u niet zeker weet welke update u moet downloaden, klikt u hier om naar het gedeelte "LEES DIT EERST" te gaan.

Lijkt mij dat inderdaad je die mogelijkheid gaat krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan