driver sis

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
ik zit met een probleem op http://www.srtest.com geeft die aan dat ik zelfs yu-gi-oh online niet aankan en dat kon wel maar door een fout in het systeem moest ik alles eropnieuw opzetten en ik zoek nu dus driver voor mijn videokaart volgensmij is het sis 611 maar in het programma everest staan zoveeld nummer dat ik het niet meer weet dus heb even wat gekopieerd en hier geplakt:P wat onder scherm staat

Dit bij windows video staat :

Apparaatbeschrijving SiS Mirage Graphics
Adapterserie Mirage
BIOS Versie 2.30.00
Chiptype SiS 661 gm'(X(D
DAC Type Intern
Geinstalleerde Besturingssoftware SiSGRV
Geheugengrootte 64 MB

bij pci/agp video staat:

Apparaatbeschrijving Apparaattype
SiS 330 Mirage IGP Video kaart
SiS 330 Mirage IGP 3D-Versneller

en bij gpu staat:

Veld Waarde

Video kaart SiS 330 Mirage Integrated
GPU Codename Mirage (SiS661)
PCI-apparaat 1039-6330 / 1025-009A
Bus Type Geïntegreerd
Geheugengrootte 64 MB
GPU Kloksnelheid 134 Mhz
RAMDAC kloksnelheid 350 Mhz
Pixel Pipelines 2
TMU Per Pipeline 2
Vertex Shaders Niet ondersteund
Pixel Shaders Niet ondersteund
DirectX hardware ondersteuning DirectX v7.0
Pixel Fillrate 268 MPixel/s

als je nog meer info wilt moet je even zeggen

owja mijn pc heet Acer Aspire SA85
en op de site van acer.nl heb ik de drivers al gedownload die er voor mijn videokaart waren

hopelijk kan iemand helpen

Laatst bewerkt:
Wellicht handig om je tekst nog eens goed na te lezen, en het in begrijpelijk Nederlands neer te zetten. Want ik kan er weinig uit opmaken, behalve dat iets niet klopt volgens die test.

ik zie wat je bedoeld ik ga em nu bewerken hopelijk is die nu duidelijker

Laatst bewerkt:
Ok, ik snap niet helemaal je vraag, maar ik hoop dat dit er dan toch wat opheldering toe brengt.

Ik heb de test ook even gelopen, maar bij een ander spel (Crysis) en kwam ook op zo'n 'rondje met een streepje door'. De tekst die hierbij stond gaat als volgt:
FAIL: Sorry, your video card does not meet this recommended requirement. Upgrading to a more powerful video card will make all your applications look better. Click the 'We Recommend' button to see some great options.

Als dit ook de melding is die jij gekrgen hebt, dan moet je je daar niets van aan trekken. Dit wil gewoon zeggen dat als je het spel op hoogste kwaliteit (zwaarste belasting voor jouw pc) wilt spelen, dat jouw grafische kaart dit normaal gezien niet vlot zal kunnen weergeven.

Dit wil NIET zeggen dat jouw kaart niet werkt, alleen maar dat ze niet krachtig genoeg is om het op die instellingen te kunnen spelen.

Laat maar weten of dit een antwoord op jouw vraag is, want ik vond ze niet echt duidelijk.

Grtz

het is ook niet zoon goeie kaart dus je mag best zeggen dat die slecht is want hij is onboard en ik was opzoek naar een andere maar ik vond het raar dat het eerst wel zou en nu niet

Het is idd geen al te snelle kaart, maar ik dacht dat je wou weten of ze nu kapot was of niet. Zoals ik al zei, ik had je vraag niet 100% begrepen:o

De driver voor je videokaart is gewoon bij SiS te vinden, pak de 66x serie.

ja die heb ik nu ook gedownload gister deed die site het niet en vandaag wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan