driver speed touch usb

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haumanka

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 sep 2004
Ik had vroeger adsl, maar was door het weinige internetgebruik terug overgeschakeld naar een gewone modem.
Nu ik terug meer tijd heb, heb ik terug voor adsl gekozen. Ik wil mijn Alcatel speed touch usb opnieuw installeren, maar ik vind de installatiedisk niet meer terug.
Ik ben op het internet al gaan zoeken naar de drivers, maar op de officiële speed touch website vind ik enkel upgrates terug, en niet de basisinstallatie.
Kan iemand me zeggen waar ik de driver voor mijn modem kan downloaden?

Ik neem aan dat als je een nieuw adsl aansluiting hebt gekregen dat jij ook een nieuw modem hebt gehad. Dus ook nieuwe software.
Of heb je altijd gewoon voor je adsl aansluiting betaald en wil je nu weer van die lijn gebruik gaan maken.

Geplaatst door puppie
@Crash

Kun jij mij vertellen waarom ik deze foute melding krijg.
Jij reageerd en in de mail komt denaam van Tanja te staan. Zie onderstaande tekst.

Tanja1968 heeft gereageerd op je vraag met als titel - driver speed touch usb - op helpmij.nl.

Het bericht is te vinden op:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=177745&goto=newpost
Ik zag ook ff dat Tanja gereageerd had. Waarschijnlijk heeft ze het bericht weer verwijderd.;)

Sorry voor de verwarring jongens:D Ik had inderdaad mijn bericht verwijderd. Ik had drivers gevonden voor die USB modems van KPN (rog en paarse modem).

Ik bedacht me dat dit waarschijnlijk niet de alcatel speedtouch was nadat ik de drivers van Crash zag. Vandaar dat ik mijn bericht verwijderd had;)

Pfffffffffff gelukkig :)
Ik dacht al dat crasch en tanja een en dezelfde computer gebruikten.
Of dat mijn bril stuk was.
Of dat mijn computer kuren kreeg na sp2.

Maar het was gewoon een verwijderd berichtje.....GELUKKIG:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan