driver update utilitys

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuchterjan48

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Beste mensen ik heb een vraag:Is het normaal/of kan het dat driver update utilitys van Intel al bijna 14 uur aan het laden is en aan het installeren is?:( Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken dat ik het verkeerd doe!:rolleyes:
Vriendelijke groet
Jan

Hoi Mik Zjegger,ik weet het niet,hoe kan ik dat zien? hij loopt gewoon nog misschien moet ik het maar stoppen en opnieuw beginnen alle programma`s doen het gewoon en ik krijg ook geen meldingen van t 1 of ander

Het is heel vreemd, ik heb nog nooit meegemaakt dat een programma zolang over updates en installeren doet.
Heb je de laatste Java geïnstalleerd?
Microsoft Internet Explorer*

1.Download the ActiveX*/Java* installer to install the ActiveX/Java component manually.
2.Click Run.
3.Follow the on-screen instructions. When the installation is complete, the progress bar and installation box will disappear.
4.Click Close to exit this dialog box.
5.Click Check your system for the latest updates to run the Intel® Driver Update Utility again.
Mozilla Firefox*, Google Chrome*, and Safari*

1.Make sure you have the latest version of Java* installed.
2.Click Check your system for the latest updates to run the Intel® Driver Update Utility again.

Volgens mij wel maar ik gaat het even nakijken,en dan ga ik het weer even proberen,ik denk dat ik ergens over heen heb gekeken? ik laat het je even weten!
Bedankt vast!
Grtjs Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan