Driver update.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo beste mensen, gisteren heb ik een scan gedaan om the kijken of ik mijn drivers moet updaten. Nu kwam er het volgende uit:

Priority updates for:
SIS Accelerated Graphics port.
SIS 191 Ethernet Controller.
SIS Mirage 3 Graphics.
SIS Mirahe 3 Graphics 7.14.10.5013.

Daar ik dit nog nooit gedaan heb, is er iemand die my naar de juiste site kan sturen voor deze updates? En zitten daar kosten aan verbonden om te updaten, maar vooral, is het nodig? Alvast heel hartelijk bedankt.

Mijn operating system is Windows Vista Home Basic.:o

Driver updates

Hi there, ik heb het programma Driver magic gebruikt. Puur een driver scan. Deze scant voor Free, en daar kwam dit uitrollen. Als u een betere optie hebt, dan graag. MVG, Ed:(

Alleen volgens mijn Windows update, is alles correct.

Laatst bewerkt:
Hi there, ik heb het programma Driver magic gebruikt. Puur een driver scan. Deze scant voor Free, en daar kwam dit uitrollen. Als u een betere optie hebt, dan graag. MVG, Ed :(

Soms zijn het puur commerciële tooltjes en verdienen zij door de banners die jij krijgt te zien en / of spyware. Er zullen altijd wel nieuwere drivers voor apparaten uitkomen. De vraag is altijd weer of je van elk apparaat altijd de nieuwste updates moet (willen) hebben.

Vuistregel is: draait je systeem goed, ga dan niet updaten.

Soms is het juist wel handig om dit te doen. Raadpleeg dan op de website van de fabrikant van het apparaat wát er dan in de update is verwerkt. Klinkt mogelijk wazig, daarom een voorbeeldje:

een moederbordfabrikant brengt in het 1e en / of 2e jaar na het fabriceren van een moederbord relatief veel updates uit. Als je na elke update gaat flashen heb je idd. de laatste versie, maar veelal is dit niet nodig. De reden hiervoor is gelegen in het feit dat een nieuwer bios veelal updates betreft voor de nieuwste processors. Daar die dan weer niet in jouw pc zitten, hoef je het bios dus ook niet te "belasten" met een update voor een processor die niet in je systeem zit.
Anders wordt het wanneer je bij een biosupdate leest dat er .... is gefixed. Dán zijn het vaak kleine bugjes in een eerdere versie die gerepareerd zijn. Dán is het wel raadzaam om te flashen.

Laatst bewerkt:
Hi there, ik heb het programma Driver magic gebruikt. Puur een driver scan. Deze scant voor Free, en daar kwam dit uitrollen. Als u een betere optie hebt, dan graag. MVG, Ed:(

Ja, zelf gebruik ik dit programma.

Laatst bewerkt:
Driver updates

Heel erg bedankt. Ik heb het programma gebruikt en de boel is ge-update. Alleen de Realtek audio driver download hij niet. Maar dat vind ik wel uit. Nogmaals heel erg bedankt.:thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
ik gebruik drivermax is wel handig programma en je kan gratis downloaden en installeren:) en zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan