Ik had een vraagje aan jullie. Ik heb op Ventrilo altijd een enorme ruis op de achtergrond van me stem. En probeer dit doormiddel van driver updates weg te halen. Ik had dus het programma driver doctor of iets in die geest gedownload en die had mij goed geholpen. En nadat ik de driver die hij me had aanbevolen had gedownload en geinstalleerd was de ruis weg. Maar als ik ook maar 1 x opnieuw opstart. Doet heel me geluid via me headset het niet meer en doen me usb-poorten gek.
Ik heb een Asus-Laptop met oorspronkelijk Vista erop maar heb hem zelf volledig en goed( ik heb hem al bijna een jaar ) gereformat naar XP.
Heeft er iemand goede drivers voor mij die geen schade aan doen aan me computer.
Als ik hiervoor iets moet opsturen dan zeggen jullie het maar ik geef jullie wel alvast me dxdiag.exe
Ik heb een Asus-Laptop met oorspronkelijk Vista erop maar heb hem zelf volledig en goed( ik heb hem al bijna een jaar ) gereformat naar XP.
Heeft er iemand goede drivers voor mij die geen schade aan doen aan me computer.
Als ik hiervoor iets moet opsturen dan zeggen jullie het maar ik geef jullie wel alvast me dxdiag.exe