Driver updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel9

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2013
Hallo allemaal,

Ik heb in mijn laptop (windows 7, 64 bits) de ATI Mobility Radeon HD 5470 videokaart zitten. Nu vroeg een spel mij om de driver up te daten, en dit had ik dus gedaan via de site van ATI. Nu is het probleem dat mijn beeldscherm van de laptop heel donker zwart werd, zo erg dat je het eigenlijk niet kon zien. Mijn tweede, externe beeldscherm deed het nog wel en bij opnieuw opstarten van de pc deed het laptopscherm het tot Windows starten.... ook nog goed. Daarna werd ie weer zwart. Nu had ik dus (volgens mij) geen andere mogelijkheid dan een systeemherstel, en nu werkt alles weer gewoon. Aan jullie nu de vraag hoe dit kon en welke driver ik dan wel zou moeten downloaden.

Alvast beankt,
Michiel

Laatst bewerkt:
K1pje, bedankt voor je reactie! Die had ik in eerste instantie gedownload en uitgevoerd. Daar ging het dus mis.. Nog een keer proberen?

Nog een keer proberen kan nooit kwaad natuurlijk.

Naar alle waarschijnlijkheid als deze tool niets kan vinden, dan heb je een wat bijzondere videokaart die geen ondersteuning krijgt vanuit AMD. Je bent dan helaas afhankelijk van de fabrikant van je laptop, en die zal geen nieuwere driver hebben :(

Ik ben het nu nogmaals aan het downloaden en installeren. Ditmaal heb ik alleen mijn andere monitor eruit getrokken.. Misschien dat dat scheelt.

Helaas.. Het heeft niet geholpen... Wederom systeemherstel moeten uitvoeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan