Driver versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nazoax

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2003
Hoe kom ik erachter wat de versie is van mijn driver van mijn videokaart die ik nu geïnstalleerd heb?

Klik rechts op Deze computer. Klik op Eigenschappen. Klik op Apparaatbeheer. Klik op het kruisje voor Beeldschermadapters. Selecteer de videokaart. Klik op Eigenschappen. Klik op Stuurprogramma. Klik op Details stuurprogramma.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Dat programma geeft alleen maar de naam van de driver, niet het versienummer - zie bijlage.
Hmm, hier geeft Everest Home Edition wel de driver versie.:)
attachment.php

Bijlagen

• driver versie.jpg
    driver versie.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 92
Geplaatst door crash
Hmm, hier geeft Everest Home Edition wel de driver versie.:)
Ik geloof dat ik de nieuwste versie dan maar eens moet downloaden - zie bijlage.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Ik geloof dat ik de nieuwste versie dan maar eens moet downloaden - zie bijlage.:)
Dat zou inderdaad het moeten verklaren.:)

Geplaatst door crash
Dat zou inderdaad het moeten verklaren.:)
Ook de nieuwste versie van Everest laat de versie van mijn driver niet zien.
Zal dus wel aan de driver zelf liggen.
Nou ja, ik heb in ieder geval de laatste versie van Everest en de vraagsteller heeft genoeg mogelijkheden om het versienummer te achterhalen en daar ging het om.:)

Guus.

Laatst bewerkt:
Vreemd Guus, ik neem aan dat jij ook met de Forceware(Detonator) driver draait.

Geplaatst door crash
Vreemd Guus, ik neem aan dat jij ook met de Forceware(Detonator) driver draait.
Forceware (Detonator)???
Dat klinkt als iets om zwaar mee te gamen.
Dat hoef ik met mijn systeem (klik op Systeemknop) echt niet te proberen; ik ben allang blij als Donkey Kong soepel draait. :D :D
Die driver stond gewoon op de cd-rom bij de videokaart. Hoe hij eventueel heet zou ik echt niet weten.

Guus.

Sorry, ik heb het gezien, maar everest is toch een mooi progr. om je systeem te controlleren van wat er allemaal instaat, jammer.

Geplaatst door Guus abc
Forceware (Detonator)???
Dat klinkt als iets om zwaar mee te gamen.
De driver van Nvidia werd Detonator genoemd, nu noemen ze deze Forceware.
Het is dus geen game.:)

De laatste 4 cijfers van de bestandsversie geven toch de versie van de driver aan? Daar lag mijn probleem aan; ik was telkens op zoek naar een 4 cijfercombinatie.

Maar bedankt in ieder geval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan