Driver VGA kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesg

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2003
beste forumleden,
Ik heb een oude XP computer opgewaardeerd naar windows 7, dat ging vanzelf, en het draait ook lekker. Maar één ding ontbreekt: een goede VGA Driver, er zit nl een aparte VGA kaart in. En ik heb, stom genoeg, niet eerst de drivers apart gezet voor ik er windows 7 heb opgezet.
Ik heb me suf gezocht naar 'n driver voor 1298MC 0300 opc 94vo. (het is al wel 'n oudje) Ik kan 'm niet vinden. Ik dacht 'n paar keer dat ik 'm gevonden had, maar dat resulteerde in een B.S.D. Dus daar ben ik wel 'n beetje voorzichtiger van geworden.
Ik denk zelf dat het een driver voor XP moet zijn, omdat het een oude XP computer was.
Heeft iemand die driver? Of weet iemand waar ik die kan downloaden?
Bij voorbaat mijn GROTE dank.
Kees

wat zegt een programma als speccy van de kaart. Heb je eventueel een andere "identifier"? Ik loop al erg lang mee maar heb nog nooit van een kaart met die beschrijving gehoord

Oplossing was al op ander forum gegeven en andere opties zijn er niet of denk je dat hier iemand zit die een windows 7 driver kan toveren voor een geforce TNT M64 PCI kaart van minimaal 15jaar oud?

Dat Lange Pier hier ook zit!! Dat wist ik niet
Op 2 fora posten heeft meer kans op een oplossing toch?
Daar hoeft u toch niet zo bruut op te reageren? Ik ga uw oplossing zeker proberen sterker nog, ik heb het al gedownload, ik moet het alleen nog even testen of het werkt.
Bedankt voor jullie reacties.
Kees

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan