Driver voor Acer aspire X1700 niet te vinden

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dbro
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dbro

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2010
Hallo, voor een upgrade van vista naar Win7 die ik voor €15 kreeg bij mijn nieuwe computer moest ik mijn type selecteren (zie bijlage) (Acer aspire X1700), maar die behoorde niet tot de mogelijkheden. Dus moest ik volgens de helpfunctie naar "de officiele acer pagina" (er werd niet bij verteld welke dat dan wel was;) ik heb hier gezocht http://support.acer.com/us/en/drivers_download.aspx ) Daar vond ik dat voor het model wel word ondersteund, maar niet de bijbehorende driver. (da's een kromme zin maar goed) Kan iemand mij vertellen waar ik die driver kan vinden?

Alvast heel erg bedankt,

newb Dorus

Dank voor de reactie,
De update is van home premium naar hmprm.
De upgrade werkt met 2 cd's, één van acer één van ms. Eerst moet de cd van ACER uitgevoerd worden. Het selecteren van het type is de eerste stap van de cd van acer. Ik heb de upgrade dus nog niet uitgevoerd.

Bijlagen

• screen.jpeg
    screen.jpeg
    38,6 KB · Weergaven: 108
Laatst bewerkt:
hmm ik laatst (vorige week) een zeerst behulpzame en aardige dame aan de telefoon bij acer support

maar terugkomend op uw probleem.
wat is precies het probleem met uw computer? welke driver werkt niet?

hebt u de upgrade al uitgevoerd? zonee van welk operating systeem komt u af en naar welke gaat u toe (Home premium bijv.)
zoja, heeft u al windows update gedraaid?

mvg,

RubenL

@ruben Bedankt voor je reactie, ik heb het er bij gezet

help;)

Twee weken geleden heb ik deze vraag gesteld. Weet niemand een oplossing?

Alvast bedankt

Als het goed is, is jou computer zo'n mini tower hè? Dan vindt je namelijk alle drivers op de acer site.

Moet je trouwens die idiote utility van Acer uitvoeren?

Greetzz,
Timo

Als het goed is, is jou computer zo'n mini tower hè? Dan vindt je namelijk alle drivers op de acer site.
Moet je trouwens die idiote utility van Acer uitvoeren?
Ik begrijp twee maal niet wat je bedoelt:confused: Maar ik heb idd op de acer site gezocht, maar niet gevonden. Gaat het om een "chipset driver"? Die stond daar wel, maar alleen bij vista. Maakt dat uit?

bij voorbaat tnx:)

Met de utillity bedoel ik het programma'tje wat je met de screenshot hebt gepost. En een mini tower is een kleine computer. Maar als jou drivers staan gewoon op de acer site.

klik

Greetzz,
Timo

Bijlagen

• acer.jpg
    acer.jpg
    97,9 KB · Weergaven: 89
Alle drivers staan gewoon keurig op de Acer site hoor!!!!

Bedankt voor de reacties, maar ik vraag me nog af:
als ik bij die drivers als besturingssysteem windows 7 home premium kies, staat er niets bij. En als ik gewoon die van vista moet hebben, waarom moet ik ze dan downloaden, ik heb immers al vista? Moet ik ze allemaal downloaden? En bovendien, als ik ze gedownload heb, wat moet ik er dan mee? Uitvoeren vóór de upgrade of na?
Bedankt voor je tijd.
Gr. Dbro

Welke drivers heb je precies nog nodig dan?
Want als het goed is zitten alle drivers standaard in Win 7.

Heb je gele uitroeptekens en/of vraagtekens in apparaatbeheer???

Welke drivers heb je precies nog nodig dan?
Want als het goed is zitten alle drivers standaard in Win 7.
Heb je gele uitroeptekens en/of vraagtekens in apparaatbeheer???
Ik weet niks, ik doe alleen wat een cdrom aan mij vraagt:p Voor de duidelijkheid, ik heb nu vista, geen uitroeptekens bij apparaatbeheer, vista doet het prima. Acer wil graag dat ik drivers download en vervolgens de upgrade cdrom van Windows7 uitvoer.
Zal ik het downloaden dan maar scippen en gewoon die upgrade uitvoeren?

Tot zover bedankt, ik meld me wel als het gelukt is!

Gr. Dbro

Gelukt! Bedankt voor de adviezen.
En dus aan mensen in dezelfde situatie: gewoon die acer-troep negeren:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan