driver voor ASUS p4p800s

Status
Niet open voor verdere reacties.

rapattack

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Berichten
60
Hallo,

Ik heb net mijn pc geformatteerd. Ik heb echter nog geen goede drivers gevonden voor mijn p4p800s ASUS moederbord. Kan iemand me hieraan helpen?

De tot nog toe enige bestanden die ik gevonden heb hebben allemaal de extensie .AMI.

Hiermee weet ik echter niet wat gedaan...

Bij voorbaat dank!
 
Heb je geen CD-Rom bij de PC gekregen toen je hem kocht? Daar staan alle moederbord-drivers op. En anders bij ASUSTek-site kijken. Je moet wel je socket e.d. weten van je moederbord. Je kunt ook de Navigation Wizard gebruiken.
 
Op onderstaande link zijn alle benodigde drivers te vinden
http://support.asus.com/download/download_item.aspx?product=1&model=P4P800S&SLanguage=en-us

Het AMI bestand is om de bios te flashen, dat zou ik maar weggooien, als je geen bios problemen hebt moet je ook niet gaan flashen.

Zoek alleen de drivers voor adio, LAN, USB en Others, het één en ander is een beetje afhankelijk welk OS je gebruikt.

p.s. vraag is verplaatst naar de juiste sectie


p.s. en ik heb lekker de directe link geplaatst :p
 
Laatst bewerkt:
Niet op mijn link geklikt?
Kijk jij wel eens naar de tijd van bericht plaatsen? Julie hebben in een minuut achter elkaar geplaatst. De ander was waarschijnlijk nog aan het typen, toen jij hem plaatste.;)
 
Het is in ieder geval zeker dat rapattack de juiste link heeft.:cool: :cool:
 
Ga naar http://support.asus.de
Klik op Download
Vul in bij Input model name to search: p4p800s
Kies bij Select Category: Drivers
Klik dan op Search Info
Je krijgt dan alle varianten p4p800s te zien. Kies je model.

Tijs.
 

Ok, dan ben ik maar spuit 11.

Kijk maar hoe weinig tijdverschil er zit tussen de postings, dus een bijbedoeling had ik er niet mee, het heeft elkaar gewoon gekruist.

Tijs.
 
Ok, dan ben ik maar spuit 11.

Kijk maar hoe weinig tijdverschil er zit tussen de postings, dus een bijbedoeling had ik er niet mee, het heeft elkaar gewoon gekruist.

Tijs.

I know. Maar het was gewoon komisch toen ik je antwoord zag, aangezien we hierover al een "discussie" hadden.
Boeing, Maestro en ik hadden die link ook al geolaatst.
 
Laatst bewerkt:
Het is wat verwarrend, te veel "links".

Je moet die van maestro12 nemen, daar staan de detail-drivers al op.
Lees ook zijn commentaar goed door.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan