driver voor de amd 64 athlon

• Onderwerp starter Onderwerp starter KAS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

KAS

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2004
Hallo,

Wie heeft voor mij een goede link naar de nieuwste driver voor de amd 64 athlon.

Ik heb de driver vervangen van mijn hp pavilion, maar nu krijg ik strepen in spelletjes.

Graag hulp.

Kas.

Hoi,

Hier staan de drivers voor de athlon maar of dit helpt voor die streepjes.
Hoe staat het met de driver voor je videokaart?
Modag

Hoi,

Mag ik dan eerst wat meer info van je je hebt de driver van je hp pavilion vervangen waarom?
en welke driver dan het is me niet geheel duidelijk.
Heb je windows opnieuw geinstalleerd?

Modag

Laatst bewerkt:
Ik heb deze al eerder gedownload en geinstalleerd:
AMD Processor Driver Version 1.3.2.0053 for Windows XP and Windows Server 2003 (x86 and x64) - Allows the system to automatically adjust the CPU speed, voltage and power combination to match the instantaneous user performance need. This package is a user friendly localized software installation of the driver designed for end-users. This driver supports AMD processors on Windows XP SP2 and Windows Server 2003 SP2 x86 and x64 Editions.

Waarom?..omdat een programma die ik draaide voor de updates van mijn drivers aangaf dat er een nieuwe driver beschikbaar was voor de cpu, maar met dit prg kun je alleen maar checken en niet downloaden dus ik ben zelf maar eens gaan kijken met google.

Eerst had ik geen strepen bij call of duty modern warfare en nu in één keer wel!

Ik weet dat het stom is om iets te vervangen wat goed werkt, maar ik dacht dat het een nieuwere driver was voor mijn computer die uit 2004 komt.

Hoi,

Heb je toevallig nog de oude driver dan zou je de huidige kunnen de-installeren en dan de oude weer er op , en anders zou je ook nog systeem herstel via windows kunnen proberen
En ja je schreef het zelf al als het goede werkt niets veranderen.

Modag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan