Driver voor FN-toetsen Toshiba Satellite gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik heb mn oude laptop (Toshiba Satellite S-5200-801) met XP soms nog nodig.
Na een herinstallatie werken de FN-toetsen niet meer in combinatie met de functietoetsen.
Als ik de fn-toets indruk, brandt er wel een rood ledje.
Ik wil graag het scherm wat helderder zetten en dat lukt nu niet meer. Ook schakelen tussen de schermen gaat niet meer, enz.
Ik mis waarschijnlijk de juiste driver, maar hoe heet die en waar is zo'n oude driver te halen.
Heb wel de originele oude recoveryschijven nog, maar dan (denk ik ) moet ik terug naar de fabrieksinstellingen, dacht ik en daar heb ik geen zin in.
In de bios kan ik ook niet kijken of ik het daar kan aanzetten.

Bij het opstarten is mn scherm helder, maar dan draait er ineens iemand aan "een dimmer"...

Wie weet raad?

Kijk hier eens even.
Vul de gegevens in zoals in onderstaande screenshot (klik op de afbeelding voor de grote versie). Vul nog evt.het "Short Model No" in.
Drivers.jpg
De site met drivers bestaat uit 2 pagina's.
Welke je precies moet hebben weet ik ook zo even niet, wat zie je allemaal bij apparaatbeheer aan vraagtekens?
Installeer in ieder geval om te beginnen de "Chip Set Utility" de "Common Module" de "Hotkey Utility" en de "Toshiba Console"
The Toshiba Console provides a centralized access point for Toshiba applications such as Toshiba Power Saver, Toshiba Button Manager, Toshiba Utilities, etc. Requires Toshiba Common Modules or Toshiba Hotkey Utility.
voor je problemen met de FN-toetsen op te lossen en wellicht voor het dimmen van je beeldscherm.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan