Driver voor Geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voetbalgoals

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2004
Heey allemaal!

Ik heb mijn oude packard bell computer weer opnieuw geinstalleerd alleen nu kan hij een paar drivers niet meer vinden op de cd's.
Nu heb ik de driver voor mijn videokaart al gevonden met behulp van het forum van packard bell.
Maar de driver van de geluidskaart wisten hun ook niet te vinden, ik heb gehoord van iemand dat hier allemaal slimme mensen zitten dus ik probeer het hier ;)

Ik weet niet welke geluidskaart ik heb weten jullie waar ik dat kan zien?
Volgens mij zit de geluidskaart in het moederbord geintergreed maar dat weet ik niet zeker....

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :thumb:

Het serienummer van mijn pc is trouwens:
R318900010

Groetjes Niels

Hier kun je Everest downloaden waarmee je informatie over je pc krijgt. Dan weet je misschien meer over die geluidskaart.

Geplaatst door Dick Borstlap
Hier kun je Everest downloaden waarmee je informatie over je pc krijgt. Dan weet je misschien meer over die geluidskaart.
Bedankt!
Daar zit ik dan een jaar lang voor te prutsen:o
Aan de hand van de gegevens van dat programma heb ik mijn geluidskaart kunnen instaleren.
De driver voor mijn videokaart is echter een probleem geworden.
Ik heb de driver voor Sis530 gedownload van www.sis.com en heb daar Windows 98 SE aangeklikt.
Toen heeft ie een zip bestand gedownload met daarin submappen van Win95/Win2000/Bios/Win98/Winnt40
Maar geen 98 SE....
Ik denk dan maar gewoon Win98, dus ik naar die map en op het setupicoontje geklikt... maar dan geeft ie een error:
Setup requires a different version of Windows.
Check to make sure that you are running Setup on the Windows platform for whick it is intended.

Error 102
Ik snap de fout niet helemaal maar ik begrijp wel dat ik een andere versie van Windows heb dan waar de instalatie setup voor is.
Dit zal dus Windows SE waarschijnlijk moeten zijn maar die staat er niet bij!
Ik heb ook Win2000 en de andere maar geprobeerd maar daar ook dezelfde error...

Kunnen jullie me daar nog is bij helpen?

Groetjes Niels

Ps. Moet ik een ander topic openen voor deze vraag of mag ik hem laten staan?

Ow wacht... laat maar, ik heb het bestandje nu met een ander zip programma uitgepakt en nu doetie het wel!

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan