Driver voor s3 twister

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Ik heb een compaq presario met een s3 twister videokaart, ik speel vaak counterstrike en normaal deed alles het perfect. Ik had de goeie drivers, en speelde op direct3d (1024x768), nu heb ik widows opnieuw geinstalleerd, schoon. Dus alle compaq drivers moest ik er zelf opzetten, allemaal van de website af.
Maar nu doet counterstrike het niet meer goed, direct3d speeld zeeeer slecht, hij reageert totaal verkeerd, ik kan nu alleen maar op software spelen, maar dat is niet echt geweldig beeldkwaliteit.
Kan ik misschien ergens drivers krijgen van direct3d?? of de opengl functie laten werken in het spel??
Voor specificaties van mn pc zie systeem (laptop).

Alvast bedankt!

dus je kan geen 1078x768 instellen? geen uitroeptekens bij apparatenbeheer? als je de driver hebt gedownd? verversingsfrequensie goed ingesteld?
moet het gewoon doen hoor, en anders zoeken we gewoon verder!
http://www29.compaq.com/falco/sp_result.asp?Model=3862&Os=117
deze driver moet het echt zijn, hij is van de evo n115, maar die heeft precies de zelfde display kaart!

Laatst bewerkt:
Die doet precies t zelfde...zou compaq zelf nergens de allereerste driver hebben van mijn pc? dat ik die kan bestellen op cd. Mijn quickrestore cd maakt gebruik van de bestanden op een aparte partitie (D), maar deze heb ik al een hele tijd geleden gewist...dus ik heb de originele helaas niet meer.

Geen uitroeptekens trouwens...ik kan wel 1078x768 instellen, maar het beeld doet erg raar..dat is ook in de lagere resoluties, als ik bijv de muis naar links beweeg, beweegt het beeld met een late reactie, en niet vloeiend maar heel moeizaam. De verversingfrequentie staat op 60...

nou dan denk ik toch dat dit een ander probleem is, en niet een probleem van de videokaart? maar wat dan wel? ik denk dat ik moet passen. misschien wel een muis driver probleem? misschien iemand anders. sorry!

Met de driver van de videokaart die standaard op de pc zat deed hij het goed...toen had ik een keer die driver geupdate, counterstrike werkte toen alleen maar verkeerd, meteen die vorige driver geinstalleerd natuurlijk en hij deed het weer...dus ik ben op zoek naar de driver die standaard op mijn laptop zat :)

en xp ziet deze driver niet automatisch als je de driver eraf haal? die je nu geinstalleerd heb. probeer windows zelf te laten zoeken. dus driver weg halen, opnieuw opstarten.

Dat had ik voorheen ook, toen ik alleen windows xp had geinstalleerd, maar ik moest de driver wel installeren, het scrollen ging heel erg moeilijk, niet alleen op website's maar overal waar je maar naar boven/beneden/links/rechts kan scrollen.

Als ik nu mn drivers verwijder installeerd xp de s3twister driver automatisch, maar niet de goede...

nou ik denk toch dat dit een ander probleem is? maar wat weet ik echt niet:confused: misschien dat iemand anders nog met een oplossing komt?

Wat is eigenlijk het verschil tussen deze 3 drivers?

ID Size Date Description
1393621t2kxplogos3wHotkey.zip 4.3M 2003 Feb 1 Logo'd: Twister W2kxp version 13.93.62.1 w/Hotkey
1393621tw2kxplogos3NoHotkey.zip 4.3M 2003 Feb 1 Logo'd: Twister W2kxp version 13.93.62.1 No Hotkey
1393621twxptklogos3Rotation.zip 4.3M 2003 Feb 1 Logo'd: Twister W2kxp version 13.93.62.1 Rotation

Die drivers heb ik allemaal geprobeerd, juli november en december...

Geplaatst door sleutel
http://www.jgc.homeip.net/news.php?newsid=107

Probeer deze is ( je weet maar nooit)

Denk dat het hier mee te maken heeft?:confused:

Die is niet voor mijn videokaart geschikt volgens mij...ik ga nog ff proberen om counterstrike samen met halflife te installeren ipv counterstrike retail, ik heb net compaq ook ngo eens gebeld, en ik krijg een quickrestore cd thuis gestuurd.
Maar nu vraag ik me af of ik alleen die driver van de cd af kan plukken?

Kan je ook geen drivers vinden via microsoft update?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan