Driver voor T60H656 WIFI

Status
Niet open voor verdere reacties.

jan258

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2010
Hallo,

Wie weet waar ik de driver voor een pci WIfi kaart kan downloaden. Nummer T60H656, merk Ambit.

Deze zit in mijn laptop, maar zit hier niet van oorsprong in. Kan geen driver bij Ambit en leverancier laptop vinden.

Heeft altijd gewerkt, maar naar nieuwe installatie XP niet meer.

Probeer deze of deze

Kan met Verkenner worden geopend waarna de bestanden eruit gekopieerd kunnen worden of het .cab bestand kan 'rechtstreeks' worden uitgepakt met Winrar etc.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Kreeg je een foutmelding bij de installatie van de driver? Voor je beeldvorming: De drivers moest je uitpakken en dan in Apparaatbeheer rechtsklikken op het apparaat met geel vraagteken (=je draadloze netwerkkaart) en dan kiezen voor Driver installeren, aangeven niet zoeken op Internet, aangeven dat je zélf een driver wil installeren, en dan bij Ook op deze lokaties kijken bladeren naar de map waar je de driver had uitgepakt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hallo Tijs,

Inderdaad gedaan zoals je beschrijft.
Foutmelding: Deze hardware kan niet worden geïnstalleerd. De hardware is niet geïnstalleerd omdat de benodigde software niet is gevonden.

Dat zou betekenen dat de driver-software (toch) niet goed is.

Doe even het volgende: Start Apparaatbeheer, en dubbelklik op het apparaat dat je draadloze netwerkkaart voorstelt (zal wel met een geel uitroepteken zijn genoteerd aldaar).

Geef ons de informatie die wordt getoond op het tabblad Details, als je aldaar in het 'keuzemenu' kiest voor Hardware ID's.

Hopelijk kunnen we dan (toch) nog een goede driver vinden.

Tijs.

Hallo,

Geeft bij details ook niets aan. Heb er nu een ander wifi-kaartje in gezet waar ik wel een driver van gevonden heb.

Is verstandig: Zover ik kan zien ondersteunt die Ambit draadloze netwerkkaart uitsluitend 802.11b draadloze netwerken, terwijl tegenwoordig 802.11g en 802.11n draadloze netwerken gebruikelijk zijn.

Overigens heb ik nog wel een driver gevonden voor het Ambit apparaat die wellicht werkt (link), maar ik denk dat je jezelf een plezier hebt gedaan een nieuwe, recentere draadloze netwerkkaart te hebben gekocht.

Graag nog even je vraag op opgelost zetten: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan