driver voor USB mass storage win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

joskos

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Berichten
8
Kan iemand mij helpen aan een driver voor een USB-stick onder windows 98.
Als ik de USB-stick in mijn USB-poort stop wordt deze herkend als USB Mass storage device, maar de driver is niet geinstalleerd.
 
Zonder merk en typenummer wordt het lastig, denk ik.

Poekie
 
Laatst bewerkt:
Wat even belangrijk is om te weten is het merk van de stick, vervolgens kan je op de site van de fabrikant een driver downloaden voor win98 (2000/XP heeft geen driver nodig)

Als het goed is heb je de driver er ook bij gekregen op een floppy of CD
 
Hoi Joskos

Wil je niet via de mail, maar via 'reageer op bericht' onderaan deze pagina reageren?
 
USB mass storage driver

Joskos, ik heb hetzelfde probleem; ik kan niets aansluiten op de USB omdat de driver niet is geïnstalleerd. Ik heb de PC overgenomen van iemand die veel gebruik maakte van de USB, maar zelf ook niet begrijpt waarom die nu niet werkt.
De USB mass storage (stick) die ik gebruik is van Sony, maar daar kan ik de driver niet downloaden.

Rara...

Ik werk met Windows 98.

Bij voorbaat dank voor de tip naar de oplossing....
 
Ligt er een beetje aan welke sony stick je hebt, maar hier vind je bv software en win 98 drivers voor 1 van de type's.
Heb je een andere dan kan je die gewoon opzoeken op de sony website.
 
Kan iemand mij helpen aan een driver voor een USB-stick onder windows 98.
Als ik de USB-stick in mijn USB-poort stop wordt deze herkend als USB Mass storage device, maar de driver is niet geinstalleerd.

Misschien een beetje late reactie, maar uit ervaring weet ik dat het heel frustrerend is om niet de juiste driver te kunnen vinden.
En omdat die toch bestaat (!), bij deze een linkje:

http://www.technical-assistance.co.uk/kb/usbmsd98.php

:thumb:

Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan