Driver voor usb-poort gezocht ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb winxp op een dell latitude c600 geinstalleerd.

Onder hardware/ USB staat Intel 82371 AB/EB PCI Bus Master Controller met een uitroepteken achter want de driver is niet beschikbaar.

Echter de driver voor de usb-poort vind ik niet, en als ik ze wil installeren zou er geen driver voor beschikbaar zijn op de laptop.
Het gaat om de Intel 82371 AB/EB PCI Bus Master Controller.

Weet iemand waar ik deze volledige driver kan vinden ?

De chipsetdrivers installeren is voldoende, om welke chipset gaat het? te ondekken met Everest.

En over welk besturingssysteem praten we hier?

Dat zou het kunnen zijn, maar geraak er niet aan omdat ik op het werk ben en in een netwerk zit.

Krijg dan melding :
Network policy settings prevent you from using this website to get updates for your computer

Wil iemand dit niet even uploaden naar www.yousendit.com ?

Windows XP

Oeps, :o , alleen de chipset niet, en de drivers zullen ook de enhanced USB controller installeren.

Echter de driver voor de usb-poort vind ik niet, en als ik ze wil installeren zou er geen driver voor beschikbaar zijn op de laptop.

Ik heb deze zin nu 20 keer gelezen, maar begrijp hem niet.

DE usb aansluiting in de laptop heeft toch een driver nodig ??

Ja, dat klopt.
En we proberen er ook achter te komen welke.
Wanneer je even de vraag van Lange Pier beantwoord zijn we al een stuk verder.

Laatst bewerkt:
Het probleem is denkelijk, dat het een BX chipset is, misschien, en die ondersteund geen USB, hier heb ik een site met vele oplossingen, maar of die gaan werken voor dit probleem?

Denk ook dat er een extra USB chip op zit, maar dat zul je alleen zien als je Everest gebruikt.

Ik ga thuis tijdens de installatie de driver eens laten zoeken via windows update, misschien lukt dat wel.

Lange Pier geeft aan, dat wanneer je het programma Everest even installeert, je binnen enkele ogenblikken weet over welke chipset we het hebben.
Dan kunnen wij je helpen om mee te zoeken.
Via Windows Update zal het zeker niet gaan.

Denk niet dat dit de chipset is, dat is het grafische deel van de laptop, het zou een Intel moeten zijn, maar bij Dell kan ik er helemaal niets over vinden.

Overigens zie ik nergens, over welk OS het gaat, neem aan windows98, maar is dat wel zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan