Driver Webcam Medion Akoya E7210

Status
Niet open voor verdere reacties.

swaenie

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Kan iemand mij helpen aan een Driver voor de Webcam van mijn notebook Medion Akoya E7210? Op de Medion-site vind ik mijn model niet meer terug.

Iemand een tip?

Alvast bedankt.

Gewoon op de site van medion, kan je de hele rambam halen in 1 klap :D

je msdn nummer staat onderop de laptop.

@Frankwannet jawel hij staat gewoon nog op de site, zelfs zonder MSDN nummer, gewoon zoeken voor E7210 ik ben hem aan het uploaden

en hier is hij dan : http://www.mediafire.com/?rlzc191vr8imjkt

Laatst bewerkt:
Hij staat idd op de site.Dat had ik al gezien.Mij ging het erom of de ts'r de link naar een msn nr legt;)
En niet het lijstje waar de 7210 idd niet staat maar verspringt naar de 7211.

Hij staat idd op de site.Dat had ik al gezien.Mij ging het erom of de ts'r de link naar een msn nr legt;)
En niet het lijstje waar de 7210 idd niet staat maar verspringt naar de 7211.

en toch als je E7210 intypt in het zoekvak (zonder nummer) kom je er :D

Idd in het rijtje stond niks, vond ik ook raar.

Had ik al gezien voor ik me eerste posting plaatste.Wil er ook een leermoment inleggen voor de ts'r.

Naast de tips van vorige posters: Probeer deze link
Ik vermoed dat je via de E7210 tip van mastermindzh daar ook zou zijn uitgekomen.

Succes,

Tijs.

Die had Mastermindzh al gegeven.Al zij het via Mediafire.:):thumb:

EDIT:Je vermoede klopte...

Graag wil ik idd leren?
De sticker met het MD/MSN-nummer is beschadigd. Met de andere informatie op de onderkant van mijn laptop kwam ik ook niet verder. Het zoeken op E7210 leidde ook niet tot het gewenste resultaat. Heb het zojuist nog even geprobeerd, maar snap niet hoe jullie bij de driver uitkomen...
In ieder geval bedankt voor jullie reacties en de weblinks.

BTW wat is een ts'er? Ik o.a.?

Te simpel voor woorden... Had ik blijkbaar iets verkeerd ingevuld.

Nogmaals heel erg bedankt voor het geduld.

Groet,
TS:)

Jawel...

PS. Ik heb zojuist op de afmeld-link geklikt. Toch kan ik blijkbaar nog reageren...

Rageren kan altijd ookal staat die op opgelost.Gaat niet meer als wij als mods een slotje zetten.

Mooi dat weer werkt en succes verders.:thumb:

Jawel...

PS. Ik heb zojuist op de afmeld-link geklikt. Toch kan ik blijkbaar nog reageren...

Je vraag zet je op de volgende manier op opgelost:
Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Het kan ook (maar dan moet je verplicht op de eerste pagina zijn van de discussiedraad) is het klikken op "Zet status opgelost" die rechtsonder in je startposting staat.
De methode van de donkerblauwe balk werkt altijd, ook als de discussiedraad ondertussen meerdere pagina's beslaat. Die raad ik dus aan.

PS: Ook in een discussiedraad die op status Opgelost staat kan er nog gereageerd worden (ténzij (zoals Frankwannet al aangaf) de discussiedraad ook een slotje heeft gekregen van de moderatoren).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Nog iets: Afmelden (=Abonnement verwijderen) van een door jou gestelde vraag is niet netjes als je de vraag niet eerst op status opgelost hebt gezet.

Stel dat je je afmeldt van een door jou gestelde vraag zónder die eerst op opgelost te zetten, dan wordt er wellicht nog gereageerd door helpers (de vraag is immers 'niet opgelost'). Dat is zonde van de tijd, webruimte etc., dus zet de vraag altijd eerst op opgelost vóórdat je je afmeldt van een door jou gestelde vraag.

PS: Persoonlijk meld ik me nooit af van vragen, behalve als de vraag niet door mij gesteld is én de discussie een richting opgaat die mij niet aanstaat/interesseert of waar ik geen verstand van heb.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan